klaramartinsson

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av klara martinsson - 31 mars 2012 22:19

Dag 12 - En blogg jag nydligen börjat läsa


http://josefines.se/

Hennes blogg har jag nydligen börjat läsa, ritkigt söt och bloggar intreesant.



Jaa från det till något annat, har suttit utan internet i typ 90 minuter... Satt och spelade alfapet (Kevins stavning :3) jag vann över pappa och mamma. Grymt ju 231 poäng, klå det. Sen stack vi och handlade godis, blev bland godis med cola faast jag inte får äta bland godis men what ever. Nu ska jag snacka skype för jag e cool pöss hej varsågod för alla ego bilder med.

 

Av klara martinsson - 31 mars 2012 18:41

                                                                                                       

         

Av klara martinsson - 31 mars 2012 18:31

Chacha folket.


Vid tolv gick jag till ungdomsbrandkåren och var där i 3 timmar frös som fan :(. Hoppade hoppborg med ;$ Senså träffade jag Filippa och hennes nästkusin Hanna satt och väntade ute på dom i en halvtimme, frös där med. Sen stack vi in på mc käkade lite och gick hem till mig. Satt i min hall och snackade om konstiga lagar? HAHAHA så många konstiga det finns egentligen. Och dom stack typ precis så nu sitter jag här och har ont i huvudet o mumsar på en maräng. Tänkte basta lite ikväll kanske och så.

 

Megaaa stor och smakar bara mint !



Lovar er minst 2 till inlägg idag.

Ett med nummer 12 och sedan massa bilder på typ mej för jag e på ego humör :3

Av klara martinsson - 31 mars 2012 09:50

Tjabbaaaloobbaaa folket.


Just nu har jag typ precis vaknat av att först kom pappa upp och sa att klockan var halv 10 utan någon anledning sen kom min syster som står här brevid mig just nu. Eller ja hon letar kläder i min gaderob. Och ja jag vill sova.... Men det går inte typ för alla lyssnar på musik as högt så jag gör detsamma :3

Men ja om någon timme ska jag iväg till brandstationen och vara där i 3 timmar så ska ta på mej nått behagligt o jao.

Vi hörs vid 4 kanske elelr något snyggingar, puss hej.

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards