klaramartinsson

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av klara martinsson - 11 mars 2012 20:35

Smarta Klara king e av med sina skor och ska åka inlines ^^

Gissa hur det gick, super bra tills jag trillade och landade på armbågen och handleden. Har sjukt ont. Känns som jag brutit av hela skiten, fast vet inte har aldrig brutit nått men ändå.

Innan lyckades jag rita 2 bilder helt kaous ni kan få se bilder senare. Men sen drog jag mot mormor där min gamelfarmor med var så kul o träffa henne igen :) Vi åt typ nått kött med potatis , helt okej. Men nu ska jag fortsätta att snacka me Anton och tycka synd om min arm, o kolla tv om 20 minuter   

   

Diss !


Hiss !

 

Av klara martinsson - 11 mars 2012 11:38

Tjena sötisaar !

Sitter o tjockar mej me gårdagens snaxs , vi hade ju gäster o satt och kolalde melodifestivalen. Jag tycker inte att loreen skulle vunnit utan Dead by april ! Så sjukt mycke bättre. Men pappa åker till Usa om en halvtimme så får väll göra en inköpningslista o beställa ett par converse av han :) Men ah sen ska vi till mormor och äta middag och fixa på snoddas från igår ^^ Bloggar mer sen (:

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards