klaramartinsson

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av klara martinsson - 17 mars 2012 20:20

Dagens blogg får bli imorgon i stället för bloggr nu och det var senare än vad jag trodde...

Har bara badat, duschat och varit hemma idag. Nu sitter jag med en skål me chips/popcorn i och kollar film. Snakade med

Rasmus 8 timmar med...

Men nu ska jag ringa upp Anton eller någon annan. Ha det gött !


                                   


Av klara martinsson - 17 mars 2012 12:58

Tjaa alla sötnosar.   

Ska vi köra en veckansblogg senare idag?, det gör vi :)


Men just nu sitter jag med Rasmus i skype och han lirar LoL och sitter o sanckar om det. Och har nyss fått min syster och hennes kompisar att laga mat till mej... Kan inte sånt är den osmidigaste kvinnan i köket. Ska gifta mej med en kock eller nån som kan laga mat i alla fall. Sen ikväll tror jag pappa åker till Qatar eller om några timmar. Och han kommer hem på lördag eller söndag nästa vecka men han åker direkt till Indien från Qatar... Men ja nu vet ni de, så kan ni liksom anteckna de i era cearbooks :) Men blev nyss fett sugen på att köpa mej en Longboard, men vet inte... Har redan en. Ska snacka med pappa om jag får annars skiter jag i de. Men den andra longboarden är typ inte vår egna utan vi lånat den från min mostersman som lämnade den i Sverige för han hade en till på Hawaii så den används. Och i sommar kommer jag ju kanske inte kunna ha den när jag vill så måste altså köpa en egen... Min skateboard e liksom helt sne :/ LALALA vad jag bablar. Nu ska jag gå ner och se hur det går me min mat :3¨

 


Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards