klaramartinsson

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av klara martinsson - 20 mars 2012 20:33

Tjena snyggingar !


Har faktiskt städat HELA mitt rum eller ja golvet... Och sådär. Hemma idag har varit skittråkigt men mina underbara vänner har underhållit mej på skype hela dagen ! Sitter med Kevin, Jacob och Alexander.

Fast hinner inte blogga ska hjälpa mamma med något o så så vi hörs imorgon :)


Fixar tidinställt eller något ? , Puss och hej.

 

Av klara martinsson - 20 mars 2012 14:01

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

 

1. Idag var det första gången i mitt liv jag knäckte ett ägg ;$

2. Idag var även första gången jag bakade en kaka med ägg i.

3. Jag är gladare än någonsin att jag växt ifrån min ägg alergi.

4. Min högsta önskan är att få äta nötter.

5. Jag har riktigt lätt att skaffa vänner via Skype/Msn/Facebook och sånt.

6. Jag älskar * Den svenska björnstammen *

7. Jag saknar min gammel mormor något enormt.

8. Jag vill vara lite längre, är bara 165...

9. Jag är typ sjuk idag, har riktigt ont i huvudet.

10. Jag brukar mickra glass (a


Godmorgon alla godingar.

10 ointresanta sanningar om mej, check !

Har stoppat i mej lite fiskbullar för en timme sen, och gjort en kladdkaka som jag måste ta ut, ops NU vänta.

wow sådär den blev perfekt.

Men nu ska jag smaska i mej den, ha det bra sötnosarså hörs vi senare ? :)

Av klara martinsson - 20 mars 2012 07:00

Tid inställt inlägg, börjar efter skolan.
Kommer för varje dag skriva dessa punkter.
Ibland blir det två inlägg på en dag eller fler, och ibland inget....
Just nu har jag nog precis vaknat men jaja kul och veta?
- Ses efter skolan
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - I min handväska..
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Dag 12 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 13 - Vad jag vill med min framtid
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritdag på året
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Visa bild innan och efter jag redigerat
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - Något som ändrat mig
Dag 22 - Visa mitt favoritplagg
Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - Ett ämne jag är lite sämre på
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Hur min kontakt till familjen är

Dag 30 - En låt jag gillar

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards