klaramartinsson

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Midsommar dagen 2012

Av klara martinsson - 23 juni 2012 11:17

Tjenare mannen!


Igår kväll drog jag ut med söta lilla Nellie en sväng och skejtade vi kom in vid 11 tror jag. Sen satt jag mig i skype med Oscar och Rebecka. Ett tag senare efter det gick jag och la mig vid typ halv 2 o nu vaknade jag så skönt att sova ut. Men idag skulle vi efentligen till Möns klint i Danmark och kolla läget o så. Sen vidare till nå nyköping eller vad det hete och äta lunch och kolla i affärer men så blev de inte. Så idag blir det mest en chill dag, kanske träffar nån rolig. Måste både städa och duscha med, så vi får se vad som händer. Men nu ska jag ner och käka frulle.

Vi hörs när vi hörs.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara martinsson - 11 juli 2012 17:53

JAG HAR BYTAT BLOGG ALLA SÖDE MÄNNISKOR PGA OLIKA ANLEDNINGAR! - Så dom som inte kan min nya blogg får skriva på facebook Klara kiing martinsson @ facebook. Skriver inte den här öppet för jag inte vill att alla ska veta ;3 Så skriv bara om n...

Av klara martinsson - 9 juli 2012 00:19

HEJ HEJ HEJ, JAG ÄR BARA 14 ÅR!     - Blev 14 nyss ;3 , för 19 minuter sen eller ja egentligen om typ 4 timmar men men. Nu ska jag o hanna dryga vidaaare o såånt nice, puss.     ...

Av klara martinsson - 8 juli 2012 14:54

  Kläääädis :D   Fruuukooost   Bjuder på biiild sen bil resan igåååår!   - Nu byta om, fixa sig o chilla med party :D ...

Av klara martinsson - 7 juli 2012 07:45

Hej alla små vackra flickor o pojkar. Sitter i bilen påväg hem från Idre fjäll just nu. Har 12 timmars resa framför mig men ska stanna i Karlstad och en sväng i Trollhättan för att kolla affärer. Veckan har gått otroligt fort, har testat nya saker ...

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards