klaramartinsson

Alla inlägg under februari 2012

Av klara martinsson - 29 februari 2012 16:48

 

Men asså gud är inte alla dessa kläder så mycket skönare o snyggare än tjocka äckliga vinterkläder ?

- JAG VILL HA SOMMAR !

Åh om man liksom köper en ny t-shirt vill man liksom visa den ? o inte gå med en ihopdragen kofta så mycket man fryser.

Det jag saknar till sommaren är bikini o värme ! Sen är den helt PERFEKT !

Drar igång frågestunden imorgon, o senare kommer 10 sanningar om mej.... LALALA

Nu ska jag byta om, snabb duscha, sen äta o sen till ungdomsbrandkåren !

Av klara martinsson - 29 februari 2012 13:56

Jag började på en novell och så men gav upp nyss, så de blir inget !

Men är sjuk idag de betyder mer tid till bloggen ;3

Hhaha måste fixa en sak ses senare !

Min blogg ser ut som värsta katastrofen men det ska jag fixa nu, så puss o haj !

Av klara martinsson - 28 februari 2012 18:01

Funderar på att göra en novell men vet inte ;3 Vet inte vem o vad den ska handla om eller så men antingen dyker det upp en såsmåning om eller inte, sen även fixa en ny frågestund fick frågan om jag kunde göra de så yepp. Men små planer just nu ser hur det blir med det !


Vad tycker ni ? , frågestund eller novell, Eller båda ?


 

Av klara martinsson - 28 februari 2012 13:57

Rubriken... Ah, har inte fått dom änu !

Men snart eller nått, ska lyssna lite musik eller ah klart denna låten.

Det bor en ängel i mitt rum, hon har sitt bo ovanför mitt huvud... LALALALA

Så nu var den slut, nu ska jag gå till felicia, kanske mobil bloggar annars får ni vänta te ikväll eller i eftermidag, o skoldagen idag var helt okej vi snackade om typ kränkande ord som man skulle *dumpa* o sen skulle man ligga på golvet å låssas att man åkte på nån resa, o sen om sin kropp ;3.

Den fick vi se, så sjukt hemskt !

Av klara martinsson - 27 februari 2012 21:12

 

Det måste vara på liv och död så det känns i ditt hjärta på riktigt för om jag tar i för löst har jag förlorat allt imorgon bitti

Av klara martinsson - 27 februari 2012 15:30

Shoo, kom nyss hem !

O ja min syster e inte hemma så kan inte få bilderna nu, men så fort jag får dom laddar jag upp dom LOVAR !

Men ska nog dra ut en sväng eller så. Vi gjorde såna äckliga smoothie på hem och konsementkunskapen ^^

O tema dag i morgon slutar typ halv 2 när jag skulle slutat kvart över 11 , FML !

Men nu ska jag dra aaaut !

Peace and love !

   

Av klara martinsson - 26 februari 2012 20:44

Tjena finisar skulle ju fixa bilder men kom på de nu !

O de står att de e 35 minuter kvar att överföra från min systers dator ^^ så ni får typ 2 andra bilder från polen ?

Men ja drog ut en stund med Felicia och Nellie innan ah en sväng till Mc'donalds blev det åt en glass och pommes :D

Men ska sluta äta godis från sista februari till sommarlovet o kanske bli vegitarian ?  Vikka planer asså, men måste gå ner i vikt ;))

Nu ska jag snart ner och kolla på Äkta människor, puss !

(bilderna kommer imorgon)

   

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards