klaramartinsson

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av klara martinsson - 30 mars 2012 21:28


Här grabbar har ni musik. Helt underbart typ helt blandad musiksmak ikväll. Men så bra allehopa egentligen.

LALALALA

Av klara martinsson - 30 mars 2012 17:55

Dag 11 - Någonstans jag vill åka


Jo jag vill åka till flera ställen men tycker det verkar jätte häftigt på hawaii vill absolut åka dit. Tänk min kusin bor där liksom... Min moster. Vill absolut dit och hälsa på. Sen Usa vill jag verkligen till igen ! Skulle varit häftigt och kolla på andra saker än det vi såg sist. Någon av som ställena vill jag absolut åka till!

Nu ska jag käka bagett som jag fick mamma att kööpa  

   

verkar det inte underbart ?

Av klara martinsson - 30 mars 2012 15:22

 

Japp söt wesc trööja med nåå par byxor från usa och olika strumpor   Och en söt grå kofta från bikbok till det.


Tror ni inte det sitter en söt kusin på snart två månader i mosters knä när man kommer hem. Joodå, såååå söt. Hon har sånna aningsproblem så hon låååter jätte mycke hela tiden när hon andas och sover. Ganska störande men det går för hon e så söt. Skolan gick helt fort och var någerlunda skoj. Provet gick såådär ändå okej. Sen ikväll skulle jag träffat Malin men hon fick inte, så ska snacka me Mathilda och se om dom vill/hon vill hitt på nåått. Sen imorgon såån sak med Brandkåren. Men bloggar senare ikväll.

PÅÅÅÅÅSKLOOOOV ! - Njuter varje sekund från och med måndag.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards