klaramartinsson

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av klara martinsson - 1 mars 2012 20:32

 

Wiihooo taggar sommaren ! Massa snygga kläder, bikinis, brillor, skor vill just nu bara få allt jag pekar på :3 ÅÅH ! Påskloveet kommer bli kanon bra o helgen. så glad jag är, hah. Men har inte packat än... Så dåligt men nu ska jag ta tag i de sedan duscha så hörs vi imorgon ! Antingen på morgonen i skolan eller efter skolan !

Puss o hej !

Av klara martinsson - 1 mars 2012 19:02

Tack Filippa, hennes blogg hittar ni där ---> http://fffilippaslife.bloggplatsen.se/

Okej wow jag har inte packat än, förvånad ? inte det minsta. Mamma för helt enkelt göra en packningslista till mej o så. Sen ska jag göra upp me Malin om vad vi ska äta o allt sånt o hur vi tar oss dit ! Ska föröska komma igång med det nu, bloggar senare när jag har tid !

- Vill ha sommar !

  åh så galet snygga kläder med !

Av klara martinsson - 1 mars 2012 15:42

  Fixade mina naglar en snabbis innan, inte världens snyggaste eller så men drog på ett lager graffiti över den vita naglen. Blev okej. Men nu ska jag snacka me möller o hans kompis på skype o sen duscha o få ihop packningen o bestäma mat handla hela köret ! Grattis Justin Biber o wie imorgon fyller pappa år, ska fixa en present till han med !

Av klara martinsson - 1 mars 2012 12:00

Lille jag stannade hemma idag med, så just chilling in the bed !

- nä men gick upp för ett tagsedan o pappa stack nyss te jobbet så jag o min syster e hemma o väntar på mamma, vi ska nog fixa lunch sen ska jag packa o planera morgondagen så jag inte får stora problem o bara sätter mej ner o bölar o har sjukt dåligt humör imorgon. Ska ju te Lommaaa me trevliga folk yeah !

Min fine syster 'pluggar' igenom att lyssna på en jobbig jävel som har läst in hela fysikboken o spelas i hela detta rumet... fml. Henne röst, hennes dialekt, hennes ton allt usch !

- varför smälter en bit choklad i munnen o inte en penna ? asså snälla lille dam...

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards