klaramartinsson

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av klara martinsson - 10 mars 2012 19:54

Shoo

kom hem för en timme sedan, har lykats åka runt o runt o runt i hela Malmö. Och sen kollade vi ju på Shoo bre den får 4 av 5 faktiskt helt okej men svårt att förklara. Vi var typ 12 personer på hela bion ^^ Den handlade om ' förbjuden kärlek ' eller det sa sån bio snubbe innan. Men ja sen såna ' coolingar ' som baxar bilar. Men ja helt okej. Har även ätit middag och ska ner till melodifestivalen för vi har gäster och sånt mammas klasskompis eller så.

Dagens hjälte : bussarna, toaletten & Subway !

Dagens panik : Uppe på klätterväggen när man trodde man skulle trilla ner och dö ^^ o känslan när man tror att man kissar på sej vilken sekund som helst !

Ni får läsa mer sen om min kväll om jag orkar blogga, puss o hej så länge !

 

Av klara martinsson - 10 mars 2012 13:23

Tjena snyggisar glömde eller ah somnade Igår när jag somnade... Men nu på morgonen har vi hunnit klättra o ätit subway då jag e skit glad ! O nu sitter vi på bussen till värnhem o vi har även åkt typ 5 andra bussar ^^ ah men nu har vi hoppat av och kommit in på entré där vi ska kolla bio o sånt mys men bloggar senare. puss hej

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards