klaramartinsson

Alla inlägg under januari 2012

Av klara martinsson - 31 januari 2012 20:16

Det här e sjukt, vad tänker folk med ?


För ett tag sedan skrev jag om Ardiwan Mati om de som hade hänt o så eller lite iaf det hittar ni här http://klaramartinsson.bloggplatsen.se/2012/01/28/7195139-till-minne-av-ardiwan-mati/

Fick nyss reda på att det hade varit skottlossning i Malmö, personen som blev träffad dog. Asså vart e världen påväg ? , vem bär inte vapen nu mer ? , asså det är sjukt. Kommer inte få åka in där på ett tag av mamma o pappa... Kan skriva mer om det som hände när jag vet.


Från de till nått annat, dagen idag gick fort slutade ju elva, men fick en dörr uppslagen i huvudet så har sjukt ont... Typ helt blå o en bula..., nu orkar jag inte berätta mer. Ska snacka ut me 2 personer sen typ fortsätta på boken jag höller på me med. 


   

Av klara martinsson - 31 januari 2012 13:48


Av klara martinsson - 30 januari 2012 21:00

Nu bloggar jag innna jag hoppar in i duschen.


Ahmen innan idag så bytte jag o min kompis mobil under 50 - 60 minuter för skojsskull och min facebook såg ut såhära efter  


Söt kompis, men just nu så måste jag stressa vidare, har en bok att läsa med. Hade 3 böcker innan idag bara en som jag e i starten i o en som jag trodde jag var på kapitel 12 men va typ på 3 -.-  Omg plugga, känner lukten av ig på No me -.-

Oh no, nu ska jag vidare, hejdå !

      Bilderna står för sitt !

Av klara martinsson - 30 januari 2012 16:41

Yoo babes


Just nu så sitter jag med Felicia, vi har en kaka i ungnen som snart e klar o äta. Dagen idag har varit lång o jobbig o är stolt över att jag kommit igenom hela utan att klaga. Liksom matte, no, so, svenska o så ja alla möjliga dryga ämnen. Men äter kaka på de som sagt, o snabb dag me massa skoj imorgon !

Maten i skolan var liksom sjukt äcklig, typ tortilia sa dom att de skulle va i stället va de nått tort bröd som smakade torkad o lagrad majs ;ss, men vi fick torra tacosbröd sen (y. Fick i mej lite av nån bön köttfärs me majs. Sen hem och konsementkunskap. Ganska kul o chill vi skulle göra *mellis* och svara på frågor. Åt lite bränd o äcklig varm choklad som jag gjorde >.<. Fast John fick lida me mej   


Lite fina bilder från idag kanske skulle sitta fint ? , aje men

  DET STÅR BATMAN BARA SÅ NI VET !    

Av klara martinsson - 29 januari 2012 20:48

Godkväll


Har inte bloggat nått idag, har haft fullt upp.

Vaknade vid 12, gick ner. Ronja kom hit åt, fixade mej sen dorg vi o handlade cips o kakor. Sen stack vi till Filippa kollade på 2012 och tjockade oss. Ronja stack hem o jag o Filippa gjorde mat, o jag som har turen me mej failade... Men men aup. Senså åt vi o satt oss vi datorn chattade me folk o så. Hon följde mej hem så vi kunde snacka lite. Ops, nu börjar filmen om 8 minuter, måste ner.

Puss hej uppdaterar imorgon.

   

Av klara martinsson - 28 januari 2012 22:50

Sen jag blogga sist har jag fått upp värmen, gick och la mej typ en stund efter jag bloggat. Senså ropade dom att vi skulle äta så kilade ner och åt. Bulgursalad ♥. Gästbloggade på Felicias blogg med länkar den nångång i nått inlägg kanske... Orkar inte nu. Orkade inte basta innan men satt i bastun en stund behövde tid för mej själv o tänka. Nu kom dom upp o sa att dom hyrt film ? , så ska byta om till onepiece o glida runt i den en stund sen ner till dom andra. 

Gud bröt ihop helt innan, har inte hämtat mej än, mår kast helt o hållet. Ska kankse skippa filmen o bara ta de lungt ? aja får fundera, ha en toppen kväll o så ni andra.

      Bilder sen förrgår, mobba inte hur charmigt !

Av klara martinsson - 28 januari 2012 17:11

Usch kom precis hem åkte 20 över 9 imorse...

Gick upp prick nio för dom skrek att vi skulle åka fick panik o bara tog på mej, sen så åkte vi iväg till klättringen vi var först där så kunde inte göra mycke pga att vi inte har kort så vi kan sätta upp rep själva o så. Men efter en stund kom folk, morfar kom in om o sa hey o kollade. Sen följde jag han tillbax o mötte upp Malin som satt o kolla när jag tränade. Sen åkte vi till svedala o åt på Mc ' donalds. Mums. Senså mötte vi upp Midlöv o satt me han o snacka om allt o ingen sen blev de kaouz så vi stack. Vi gick till nått ställe inomhus för de var sjukt kallt. Vet inte vart vi var men satt där tills vi mötte upp Aulin senså gick vi därifrån hem till mej och nyss så stack Malin hem. Asså tror inte jag frysit såhär mycke, men kan frysa på olika sätt... nu e allt bara e stor isbit o jag smälter o de gör ont :( Ska värma mej sen äta o sen basta !, måste kila puss hej


  Lite efekter !

Av klara martinsson - 28 januari 2012 00:29

Fick nyss syn på att dom gjort en video åt Ardiwan Mati. Jätte fint !

Här har ni hela klippet. Det är sjukt att saker och ting går såhär långt, att folska behöva dö innan det tar stopp.

För er som inte vet någonting om detta http://www.realisten.se/2012/01/01/15-arige-ardiwan-mati-avled-av-skottskadorna här har ni en länk där ni kan läsa lite om de, bara o googla på hans namn Ardiwan Mati så kommer det upp annat.

Jag tycker att detta är hemst och förjävligt.

Vila i frid Ardiwan Mati hoppas du har det bäst !

Även fast jag inte kände han såå fastnar jag för det o börjar nästan gråta...


R.I.P

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards