klaramartinsson

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av klara martinsson - 22 mars 2012 18:27

Hallo älsklingar.


Filippa stack nyss hem och tänkte faktiskt plugga lite eller nä. Men blev nyss infomerad om läxan till imorgon. Och har ingen lust att sitta på lektionen och inte kunna något. Måste ta igen har bara E i ämnet om inte F ^^ Men ah. Ska ta och läsa igenom det sen käka fisk pinnar ! :D

typ 3 gången denna veckan jag äter fisk... Men ah får passa på o äta sånt me fisk i när pappa e borta för det är de värsta han vet.

Nu vet ni de med ? Men aja. Orkade inte byta om heller så Shorts och klänning (L)


 

Av klara martinsson - 22 mars 2012 13:25

Dag 3 - En person jag vill träffa just nu 


Det är nog dagens kluring. Finns så många jag vill träffa. Min gammelmormor, min moster, hennes man, hennes dotter, min andra moster, min kusin, min nästkusin, Anton, Simon, Rasmus, Linnea, Fanny, Sammy, Melinda & Saga ;3, Och massor av andra !


Men den jag vill träffa aldra mest just nu är nog min nyfödda kusin i umeå!

Har ju inte träffat henne, och hon verkar såååå söt liksom. Ett litet kärleksbarn som e född på alla hjärtans dag. Men nog med det så vill jag träffa min gammel mormor en sista gång. Och sen ja.


Nu ska jag i alla fall ut en sväng med Filippa, bloggar om vad vi har gjort o sådant senare.

OMG HELGEN KOMMER BLI AWESOME !

       

LALALA kan nog inte gå runt i klänning....

Av klara martinsson - 22 mars 2012 00:02

Hejsan alla gullisar.

Sorry att jag inte bloggat tidigare men det har varit en jätte jobbig dag och jag har behövt all kraft att orka röra mej och le. Slut med det. Men kollade nyss på Hawaii five-O eller vad de heter ?. Men ah. Sen skolan idag var väll som den var. Först nån dryg bild lektion när vi skulle rita gubbar, min såg ut som en drogad tant... Sen skulle vi ha dansuppvisning eller vad man säger på Idrotten. Och So förhör på Son fast det slapp vi!. Men ja. Ni bryr er tyå så häääär mycke... Ska snart hopp i säng så jag orkar att träffa Filippa imorgon. Är fett sugen på att dra ut en sväng me longboarden! Fast ja.

   

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards