klaramartinsson

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av klara martinsson - 2 mars 2012 16:04

  Ja ni vet hur det går till, ni frågar - jag svarar.

Ni kan fråga precis vad som helst, och jag svarar på ALLT det finns undantag om de e omoget o oseriöst på en hög nivå. Eller oseriösa frågor får ni me ställa men man märker när de ballar ur.

Nu kör vi, fråga precis vad som och jag svarar när jag har tiden !

Av klara martinsson - 2 mars 2012 14:30

Tjena finisar.

Packade inget igår för mamma gjorde ingen packlista ^^ men nu har jag fått den så måste verkligen sätta igång. Sen ska vi gå och handla sen hämtar Hannahs mamma upp oss sen åker vi ! , Wiio. Tror inte det blir nån bloggning...

Men ja som sagt ska ut i en stuga en bit ifrån lomma och där ska jag och några andra sova över helgen. Så taggad ! O det bästa med allt sånthär är att jag får typ åka vart som för pappa känner typ alla där eller ah alla äldre o han åkte mycke på sånt när han var mindre o har samma intresse ! Wow nu bablar jag bort tiden jag har på mej. Kanske hörs innan jag sticker annars ha det toppen tills vi ses !

Skolan idag var faktiskt helt okej, svenskan var ballst, vikarie... Ja kaouz me min klass.

  Wtf så söt ?!, ne men har 23 grader här. Gud hörde nog min önskining om sommar o de tar jag så sött att jag går runt i mjukis me typ underställs byxor under (y)

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards