klaramartinsson

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av klara martinsson - 18 mars 2012 19:26

Tro det eller ej, flyttar fram dagens blogg till nån dag i veckan.


Har varit och badat med Filippa idag på vanningen, sjukt kul och kaouz. Efter vi badat och bastat o käkat Mc stak vi hit en snabbis tills hon skulle hem. Jag har nyss ätit kyckling med ris och sån as god sååås som jag inte kan namnet på, lyckat. Oh älskar att äta mat på helger för då tar mamma och pappa sej längre tid att laga den ;3. Och har inte jobbat hela dagen. Så mums kött och potatis med bernesås sås igår. MM vad jag älskar mat ibland. Nu ska jag snart ner och kolla på ' Äkta männinskor' och sen ja jag vet inte. Hoppas ni har det mega kul eller nått ? Oh vill ni se hur failat mitt hår blev?

 

Satt upp det i såna hära snygga flätor och sov med det...   Så blev det.


Men allt försvann när jag badade, som tur e :D

Av klara martinsson - 18 mars 2012 11:12

Yoo gangsta !


Fick förslaget att jag skulle skriva om 15 personer jag alltid kommer att minnas!

Det kommer bli jätte svårt, men ska försöka.


1. Det är Linnea Olsson, en av mina bästa vänner. Hon har ställt upp i vått och torrt för mej. Vi har känt varandra i 3 år den 3 april och dom åren har varit upp och ner men sjukt galna. Och hon ska jag åka till om 3 veckor. Så det kommer bli knaz. Hon är en av dom jag alltid kommer att minnas vad som än händer.

 

2. Simon Hellqvist han är en person som betyder jävligt mycke för mej. Jag har faktiskt inte träffat han ;$ Men han är riktigt stark och finns och lyssnar alltid på mej när jag väl behöver. Han och jag har bråkat som fasen flera gånger, men det är faktiskt inget jag ångrar för vi har kommit närmre varandra igenom varje bråk. Men just nu så snackar vi typ inte lika ofta som innan men hyffsat ofta ändå. Han är bäst och en person som jag alltid minns !

 

3. Filippa Carlsson. Hon är en person som vet nästan allting om mej. Men hon är nog den som vet mest. Det dåliga är att vi bor helt långt ifrån varandra och inte kan träffas alls lika ofta som vi vill... Fast jag ska inte klaga för det är liksom andra sida Svedala men ganska långt ändå. Och alltid när vi har bestämmt att vi ska hitt på nå så förstörs det typ altid ;3, Men aja. Och det är med hon jag ska till Ullared och Göteborg och andra ställen med! Även fast jag inte kommer få.... Men hon finns alltid i mitt hjärta vad som än händer.

 

4. Fanny Marsh, Fanny är en så himla söt och gullig tjej som alltid ställt upp för mej, och jag älskar henne som fan! Hon betyder mer än allt guld på vår jord gånger 10000000. Henne har jag inte hellt hunnit träffa, men jag kan älska folk ändå ! Hon och allt hon gjort för mej kommer jag minnas i all evighet, och hennes söta skratt och röst! Mihihi :3

 

5. Linnea Lundin, hon är en tjej som jag verkligen kunnat snacka ut med som förstår mej riktigt bra faktiskt. Hon är Fannys vän och henne har jag inte heller hunit träffa. Eller ja kanske sprungit på nån av dom på stan när jag var liten, men skit samma inte vad jag minns. Och allt stöd jag fått av henne är oförglömligt !

 

6. Melinda Gustavsson, henne får vi inte glömma! Hon är med en av dom som förstår mej, lyssnar och förösker hjälpa. Hon är faktiskt en av dom bästa jag träffat! Hon ger inte upp på första taget, hon fattar precis mej känns det som... Henne har jag suttit och gråtit för, tror till och med hon gråtit för mej... Men henne och de hon gör för mej kommer jag alltid minnas ! Melinda Gustavsson ich liebe you !

 

7. Hanna Ericsson Klein, Hon är någon av dom sötaste jag någonsin sätt!, jag minns första dagen och dom andra 6 dagarna när vi träffades varje dag och hade så himla skoj ! Och i sommar blir det igen. Minns när du stod på trappan med en buket blommor och bara grattis ! ÅH så himmla sött ! Jag älskar dej. Dej kommer jag alltid att minnas, och i sommar då ska vi bomba !

 

8. Saga Petterson, min egna lilla sötnos. Henne har jag inte träffat helle ;$ men det ska det bli ändringar på. Hon betyder enormt för mej och henne älskar jag och glömmer ALDRIG !

 

9. Anton Åkerlund, han är en speciell grabb som får en på så sjukt bra humör! , han älskar jag över så himla mycket !

Han kommer jag inte glömma i första taget !

 

10. Rasmus Thomsen. Han är en av mina bästa vänner, och en av dom närmaste. Han går igenom en svår period men inte för de trycks han ner eller tar ut det över mej. Rasmus läser du detta vill jag att du ska veta att jag verkligen älskar dej ! Dej/han kommer jag aldrig någonsin att glöma !

 

11. Alex Pantzare eller vad han kallar sej betyder typ riktigt jäla mycke för mej. Den grabben får en ALLTID att le oavsätt. Och han lyssnar och stöttar när man behöver det och alla andra sviker. Alex jag älskar dej och i sommar ska vi göra knaz. Älskar dej min grabb !

 

12. Victoria Edmark hon är den jag kan snacka ut om allting, och då menar jag allting. När nått litet tränger så lyssnar hon mer än någon annan, och henne älskar jag enormt mycke. Victora dej kommer jag aldrig glömma !

 

13. Mathilda Ohlsson. Hon och jag lärde känna varandra igenom typ facebook ;$$ Men sen när vi träffades vad liksom inte det bästa pga jag hade typ spysjukan... Men du betyder jävligt mycke. Och dej kommer jag inte kunna glömma hur mycket jag än vill. Älskar dej min fina vän !

 

14. Malin Svensson. Du betyder mer än mest. Tack för du finns där för mej när jag behöver. vi har några av dom sjukaste minnena ever ! HAHAHA godis pizzor, snöbollskrig, MC, hah ja och så mycke mer. Jag älskar dej finaste Kusin !

DU kommer vara jävligt svår att glömma hur mycket jag än hade föröskt !

 

15. Samanta Markström du betyder enormt, och i sommar då blire kaouz. Jag älskar dej tack för ditt finna stöd igenom allt ! Dej kommer jag minnas alltid !

 

'16' ( lalal en exta) är Annin Seitzberg du betyder enormt och det vill jag att du ska veta jag älskar dej älskling ! Alla minnen och allting, med min alldeles egna och galna nästkusin !


 

15/16 personer där, och tro det eller ej det finns så många fler som, Nellie, Ronja, Ronja, Putte, Felicia, Fanny, Sofia, Elin, Hanna och massor av andra !


JAG ÄLSKAR ER !

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards