klaramartinsson

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av klara martinsson - 8 mars 2012 19:59

 

   

Asså bra jag som tycker att dessa är såååååå sjuuuuuuukt himla söta ?!

Hade gift mej med båda om dom vatt äldre !


Av klara martinsson - 8 mars 2012 16:51

Tjenixen godingar.

Kom hem för circus en timme sedan. Slutade vid 3 idag men skulle till ' skolläkaren ' med så en timme till fick jag stanna.

Jag är som sagt hemma ganska ofta från skolan på grund av huvudvärk / feber. Men jag har satt upp nytt mål att vara i skolan hela mars ! Jag är osäker på om jag lyckas... Den har ju bara gått 8 dagar än. O har redan ont i huvudet, e trött och hostar som satan. Men jag ska göra mitt bästa. O hos skolläkaren mätte jag mig 165.5 centimeter ! Klå de ni, innan var jag typ en o 168, ja jag har krymt typ 3 centimeter ;o Men what ever ingen bryr sej. Åt glass efter jag kommit hem me pappa o min syster nu ska jag hoppa in i duschen för jag inte gjorde de igår för jag seriöst inte orkade. Sen vet jag inte om jag ska till optikern sen för min syn var tydligen för bra ? , wtf. LALALA jag har dansat bugg på idrotten, omg min hemliga talang jag lyckades, tro det eller ej ! Blööörp ska redovisa sån dans för klassen med ^^

 

Min favorit lärare , eller nått sånt slutar imorgon ;3 

O så ska vi få en ny som e typ 10 år äldre en henne å säkert sån suris. Berättar när jag vet får träffa henne imorgon ! 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards