klaramartinsson

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av klara martinsson - 24 mars 2012 22:50

Tjena snyggisar.


Somnade efter jag bloggat sist, har typ inte sovit inatt... Men iaf. Gick upp och åt lasange och handlade godis. Sitter i skype med Mathilda och Lollo. Dom e lite speciella.... Men men. Pappa är hemma nu fick ett gulligt armband men det var förlitet så Idun fick det men fick ett halsband i stället me sånna pärlor från typ havet?. Men Ja nu ska jag dryga sen gå och lägga mej.

 

Gulligt värre !

Av klara martinsson - 24 mars 2012 16:47

Dag 5 - Mina största misstag


Mitt största misstag behöver vi faktiskt inte ta upp här det är ganska personligt. Men ett av dom större var att flytta till

Svedala. Men what ever. Så den kan vi nästan hoppa över.


Men igår så slaggade jag hos Issa redigt ball. Vi satt mest och kollade film o å käkade pizzaa :3

Ska slå upp ett varmt bad och bara mysaaa, eller ta det enkelt duscha. Är ensam hemma med har inte en aning vad resten av folket håller hus? Men ikväll kommer pappi hem. Bloggar mer sedan.


Puss hej.

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards