klaramartinsson

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av klara martinsson - 27 mars 2012 20:45

Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp


Det var en bra fråga som jag typ tänkt på hela dagen. Vissa saker är ju mer bra än andra om vi säger så. Men något jag ogillar är faktiskt mina ben. Dom e ju bra på sitt sätt. Men när man ska handla byxor som jag gjort idag blir det jätte jobigt. För dom är ganska långa, och ibaldn smala ibland mindre smala o dom är ganska långa och min midja är inte världens bredaste om vi säger så. Så man måste hitta i längden och i brädden som är jätte svårt. Jag kan liksom ha barn byxor i thigts som i dessa har jag kanske 156 -164 och dom är faktiskt helt stora i benen vid vaderna och låren. Det är något jag ogillar så det är diss. Mina armar är ju med bra på sitt sätt, men måste träna dom så jag bli starkare. Dom har jag inget emot. Mina fingrar e ganska långa men breda... Mina fötter är som dom är kan både ha storlek 37-38 till 40 ? Min mage e inte perfekt o inte dålig om vi säger så. Ibland gillar jag den inte alls ibland helt okej. Ja det är min åsikt om min kropp. Mitt huvud glömde vi. Det är olika olika dagar. Så vet inte vad jag ska säga om det. Men mina ögon ser ut som typ asiatögon på morgonen. O ibland normala o ibland knas. Osv det tycker jag idag.

   

Såå ser min kropp typ ut ja ?

Av klara martinsson - 27 mars 2012 13:49

Hallu.

Ingen skola för denna lilla flicka idag. Mådde sjukt kasst imorse på grund av alla möjliga anledningar. Både inombords utan på i o överallt. Så stannade hemma. Och tydligen blev mina sötavänner jätte oroliga över mej så dom tog sej hit och väckte mej. Dom gjorde min morgon. Vaknade vid 10 kanske eller halv 11 av dom. Så satt och snackade med dom ett tag. Och nu har vi varit förbi skolan. Dom stack hem efter jag hämtat mina böcker o vi snackat med lärararna så dom inte fått skolk. Just nu ska jag hoppa på bussen så vi ska dra oss till Malmö jag min syster o min andra syster där ska vi möta upp pappa.

JA nu måste jag dra, gör dag nummer 8 när jag är tillbaks.

     

Snabb tryckta bilder nu drar jag.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards