klaramartinsson

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av klara martinsson - 15 mars 2012 19:46

Har tråkigt så jag gör en sån här rolig  min favorit grej
Varm dryck: Varm choklad
Kall dryck: Hallon saft
Pålägg: Salami eller nån ost, men speciell för alla e inte goda
Grönsak: Paprika
Frukt: vatten melon, granatäpple och annanas
Bär: Hallon & jordgubbar
Krydda: salt & peppar
Godis: varierar vad jag e sugen på...
Snacks: Chips eller godis
Choklad: Kexchoklad
Ost: Goda
Sallad: kyklingsallad
Tårta: Typ glasstårtaa ;3
Bakverk: kladkaka !
Sås: BQ !
Glass: Hallon sorbe
Snabbmat: Hamburgare
Flingor: Müssli
Pizza: Med skinka & Annanas på ;)
Naturgodis/Nötter: Tål ju inte nötter så ah venneh båda inehåller nötter
Soppa: röbetsoppa / tomatsoppa
Utländskt kök: pizza och kebab :3
Halstablett/Tuggummi: Extra, hallon halstabletter
Äter inte: Smör ^^
     
Nytt för idag ! :')
- Ska nog klicka hem 3 ringar till...

Av klara martinsson - 15 mars 2012 15:41

Tjena vackra små folk


Var hemma några timmar på morgonen p.g.a min huvudvärk. Men vet ni vad som gjorde min dag? Paket! Fick mina ringar imorse såå glad ju    Är med Felicia nu och vi sitter och kollar den när man ska hitta han hugo me randiga kläder i en bok i väntan på pappa. Han kommer ju hem idag. Nya skor betyder de. Så glad nuu. Nu ska vi vänta vidare sedan hitta på nått ta oss till henne. Men det är det just nu så hörs vi KANSKE senare !

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards