klaramartinsson

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av klara martinsson - 25 mars 2012 18:53







      Spegel, spegel på väggen där,
säg mig du vad skönhet är.
Ska man se ut som en pinne
och känna sig inne?
Ska man tro att man é cool
bara för att man köpt ny kjol?
Läppstift, mascara och kajal
vi har för stora skönhetsideal.
Varför få skuldkänslor stora,
och bli kallad hora.
För att man ser ut så man gör
och beter sig som man bör?
Tjejer sminkar sig i hopp
för att en snygg kille skall dyka opp.
Killar borde titta vad som finns inuti
och få reda på allt det sköna där inne i.
Nej, skönhet är vad som finns inuti.
Resten kan man skita i.
Spegel, spegel på väggen där,
jag vet nog vad skönhet är


Hon fick gratis alkohol i stora lass
Men sedan vart hon killarnas madrass.
Barnet i magen gick ta bort
Men inte det faktum att hon skulle dö i aids inom kort.

Av klara martinsson - 25 mars 2012 14:24

Dag 6 - Min favoritplats


Min säng är en av dom bästa platserna. Bara ligga i den och lyssna på musik. Eller när man fryser hjälper den en alltid. Eller när man e mega trött bara lägga sej i den o somna. O på morgonen när de är mega kallt ute bara ligga kvar. Den tar även hand om en när man e sjuk. Min säng är min favorit plats. Och utomhus är hos farmor och farfar. Varför vet jag inte men ja !


Vaknade för typ 40 minuter sedan, denna dagen kommer inte bli av för jag vaknade så sent. Får se vad jag hittar på. Kanske träffar någon annan eller bara tar det lungt är hemma vilar upp mej och pluggar.


    
My grades needs to be higher.
My weight needs to be lower.
My stomach needs to be flatter.
My wallet needs to be fatter.
My skin needs to be tanner.
My teeth needs to be whiter.
My heart needs to be stronger.
My friends needs to be uglier.
My face needs to be prettier.
My hair needs to be longer.
My body needs to be hotter.
My image needs to be cooler.
My boobs needs to be bigger.
My waist needs to be smaller.
Society really knows how to make you feel like shit.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards