klaramartinsson

Alla inlägg under april 2012

Av klara martinsson - 17 april 2012 17:39

Tjenis snyggis.

Nu får vi se hur seriöst detta inlägget kommer att bli.... Sitter med Filippa brevid mig och det har jag gjort sen klockan 2 idag. Vi har i stort sätt bara kollat kläder. Tro mig hittade fetaste bikinin!

Kolla så nice, oma måste bara beställa.

  Fatta snygg.... OMAAA, den ska jag tvinga mamma att köpa till mig.

Nej men nu ska vi flumma vidare och ska käka varmamackor   

Asså ja så seriöst blev detta, men nu ska jag hitta på nååå kuligare än blogga... Ollalalal hejdå.

hörs senare.

Av klara martinsson - 16 april 2012 18:23

Dag 25 - Något jag e beroende av

Jag är beroende av min dator, godis och mina vänner.


Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere

Det nog Filippa, Alex eller Simon. Ibland Felicia med eller Linnea.


Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende

Svår fråga, jag är inte nöjd med det men vet inte heller vad jag skulle villja byta ut.


Dag 28 - En av mina favorit bilder som jag själv tagit

Nej vad svår fråga, blir aldrig nöjd typ

Men lovar att lägga upp en om jag någon gång blir nöjd.


Ja nu ska jag dryga mej o inget mer, så ses vi imorgon? (:

Godnatt!

Av klara martinsson - 16 april 2012 16:50

Hejsan finaste.


Stannade hemma idag, har redigt ont i magen och huvudet är kasst. Så har sovit bort typ hela dagen. Eller till klockan 1 sen har jag bara legat i sängen och drygat sönder. Gick ner för att äta men det blev ett glas oboy det sitter aldrig fel. Så får föröka käka snart, dom lagar tacos där nere så det blir middag funkar ju det med. Men ska sova tidigt idag med så jag orkar skolan. Gör dagarna senare eller något vi får se dom dycker upp så småning om.

 

Så här ser det ut när jag kör rapegame....

Emma fottade. Hoppas de va okej att jag kidnappadeee bilden litta :d

Av klara martinsson - 15 april 2012 20:08

Heysan snyggingar.

Har inte bloggat förenst nu på grund av att jag var borta som ni vet?

Men kom hem runt halv 4 men då frös jag som satan själv satt ute från kvart i 11 och väntade på pappa till halv 3... Ganska kallt efter ett tag kan jag säga er. Så hoppade in i duschen och duschade typ meega länge :3 sen gick jag och la mig i 2 timmar. Sen nyss käkade jag typ bulgursalad med panbiff och fläskestyle men åt bara typ en bit fetaost.... Orkar inte mer. Skit samma. Nu vet inte vad jag ska skriva men det har varit mega kul att komma ut och vara ute. Har lyckats skada mig med, king ju. Nej men det var helt mörkt och hade ingen ficklampa så jag skulle ta högasteg så jag inte snubblade på en sten eller pinne så kommer en jävla bänk som jag faller över och får så kanten vid benet. Hoppas ingen såg. Sen dagen efter körde vi sånna aktiviteter men var inte med på något ritkgit sov länge i stället sen kollade på Jippjipp. Kan förklara snabbt vad det är. Man har två planhalvor med 2 olika lag, man ska ta ut det andra laget. Man turas om att gå över på andra lagets planhalva och ska tutcha dom andra men man måste säga jippjipp hela tiden man får inte andas. Och om man tutchat någon från andra laget och kommer till sin egna planhalva och sagt jippjipp hela tiden åker personen ut. Men om du tutchat någon från andra laget och dom håller kvar dig tills du slutat säga jippjipp så åker du ut. Det räcker med typ ett finger på andra sidan så alla som nuddat dig åker ut. Ni fattar nog inte om ni inte gjort det själv men det är kul. Dom hade match i det typ på nått sätt så satt och kollade på det. Sen körde vi rapegame det låter lite fel så förklarar typ det med.... Ingen kommer orka läsa men so. Man är 2 lag, helst ett lag med tjejer och ett lag med killar helst lika många. Så tjejerna/killarna bilr indelad från A till så många man är och dom andra från 1 till så många man är. Sen sitter det en i mitten som motståndar laget ska pussa på kinden. Den personen säger tillexempel G4 så ska den som har bokstaven G och den som har siffran fyra krypa fram. Om vi säger att siffrorna är tjejer och bokstäverna killar och den i mitten är tjej. Så ska killen föröska pussa tjejen som sitter i mitten och hon får inte göra någonting mer än att sitta där. Och tjejen som då är nummer fyra ska föröska hindra kille G att pussa tjejen i mitten och även föröka pussa killen som ska pussa tjejen i mitten. HAHAh ingen fattar :( Känner mig lyckad. Men så går det till och ja man måste krypa så mina knän e rent ut sagt kaous och gör jätte ont. Ja såhär har typ min helg sätt ut på ett ungefär. Ska se om jag kan kidnappa någon bild från facebook när dom kommer upp. Och dagarna ligger jag lite efter med som vanligt, och dom tar jag nog igen imorgon.

     

Fast man inte ser så ser ni, dom dödde!

Av klara martinsson - 13 april 2012 14:54

Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför

Asså gud så svår fråga, asså jag är nöjd med hur jag lever. Okej det var en löng. Men jag har ingen lust att byta liv med någon speciell person. Men hade lätt viljat prova på att vara känd, eller nån som bor långt härifrån eller typ gud om man räknar han som person?

Nån sådan i alla fall. För alla mina vänner lever som jag.


Okej nu tar vi skolan en sanbis med.

Började med So, snackade om typ himlen och helvetet hur man trodde det såg ut och så. Senså hade vi matte - geometri skit svårt typ ;$. Sen hade vi Engelska typ mega drygt :(. Sen No där vi skulle bygga båtar?, sen där och över lunchen fick jag in ett samtal med kuratorn och min lärare om typ allt möljligt. Sen käkade jag på typ 2 minuter, lax med koktpotatis   Svenska efter det, vi jobbade typ med substantiv och verb men var helt på dåligt humör och såvidare så fick utbrott och började läsa tyska? . Sen hade vi tyska med vikarie så vi bara spelade. Ganska chill dag men den har varit ett helvete....


Men nu ska jag packa allting, byta om, duscha och sedan träffa alla saknade och underbara vänner.

Tagga ting jao. Bloggar om jag kan eller fixar gästbloggning. Vet inte hur det är med täkning. Men ha det underbart eller lev som ni förtjänar.

  Bild från weheartit


förlåt för alla slarviga inlägg och dålig uppdatering ska bättra mej.

Av klara martinsson - 12 april 2012 20:56

Hinner inte dag 24, sitter just nu med Nellie och letar typ sätt att tjäna pengar. Så det tänker jag fortsätta med är i pengar kris. Men sen ska jag gå ner och fixa resten inför imorgon hinner inte blogga mer just nu. Så vi höres och synes antingen mobil bloggning eller typ inte alls.

Kan tvinga Nellie att gästblogga för er skull, puss hej.

   

Gamla bilder här bre !

Av klara martinsson - 12 april 2012 15:39

Hejsan snyggingar, vet inte hur inlägget kommer se ut pågrund av att jag bloggar från pappas/familjens dator.

Men skolan idag var sjukt tråkig.

Började med No, sen engelska sen So Tror jag det var, missade idrotten som var först på schemat. Sen käkade vi lunch kyckling med klyft potatis och barnesås. Sen mentorstid som var att sitta och skirva ner massa saker typ, bara 33 dagar kvar till sommarlovet? eller om jag fattade det rätt. Sen elevensval där jag har sån tjejgrupp, det går ut på att omvandla sina negativa tankar till posetiva tankar. Ganska chill ju, sen dricker man saft och äter kakor.

Men nu ska jag nog träffa Nellie en stund, sen måste jag börja packa, och handla, fixa all mat och sånt tills helgen. Imorgon åker jag!, uppdateringen kommer säkert ligga på noll om inte jag fixar nån sötnos som vill gästblogga.

Yepp så ligger det till nu. Men vi hörs senare.

Av klara martinsson - 11 april 2012 20:13

Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om


Usa är nog min favorit men vet inte vad jag ska säga, känns så drygt att sitta och beskriva 21 dagar som jag inte kommer ihåg. Så ja men det var ritkgit kul och häfftigt att se så många saker, hitta på saker. Bada, shoppa och bara vara.


Men farmor och farfar har kommit vi har käkat och sådant. Just nu hittar jag inte på så mycket ska nog sova snart, men först planera tills helgen fixa mat och sen datorn och musik. Nice det. Men nu ska jag i alla fall dra.

Cya


Kan inte minnas att jag har bilder från Usa på denna datorn, så lev med det.

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards