klaramartinsson

Alla inlägg den 11 april 2012

Av klara martinsson - 11 april 2012 20:13

Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om


Usa är nog min favorit men vet inte vad jag ska säga, känns så drygt att sitta och beskriva 21 dagar som jag inte kommer ihåg. Så ja men det var ritkgit kul och häfftigt att se så många saker, hitta på saker. Bada, shoppa och bara vara.


Men farmor och farfar har kommit vi har käkat och sådant. Just nu hittar jag inte på så mycket ska nog sova snart, men först planera tills helgen fixa mat och sen datorn och musik. Nice det. Men nu ska jag i alla fall dra.

Cya


Kan inte minnas att jag har bilder från Usa på denna datorn, så lev med det.

 

Av klara martinsson - 11 april 2012 15:49

Jag är med och tävlar om en sminkpallet på denna sötnosens blogg --->  

En jätte söt tjej hennes blogg hittar ni här ----> http://tiepamandahh.se/

Kolla in hennes blogg, var med och tävla ni också.

Av klara martinsson - 11 april 2012 13:07

Heysan snyggingar.


Kom hem ganska nyss, klarade inte av skolan idag. På grund av massor av olika anledningar men mest mitt huvud har sån ritkgit jobbig dunkande huvudvärk så ska lägga mig i sängen och sova en stund. Sen måste jag upp och städa mitt rum, det är seriös kaous. Sen in i duschen för mitt hår blev inte som jag ville igår. Det är jätte fult :(. Senare ikväll runt sex (18) så kommer farmor och farfar hit, men troligvis drar jag till Ungdomsbrandkåren då någon gång. Så har en bokad dag. Sen får jag kolla igenom tyskan en snabbis, och sen sooooova. Men vi hörs innan det! Ska göra dag nummer 23 också men efter jag städat.


Omg vill även ha sommar, har så mycke skojigt planerat. Får träffa alla tyska kompisar vecka 29, yeah. Senså vecka 27 min älskade över saknade Hanna träffar man. Och sen massor av annat. Men bjuder på nån bild sen blire sängen. '

   

Söt ju, nej men kolla så kaous hår :(

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards