klaramartinsson

Alla inlägg den 10 april 2012

Av klara martinsson - 10 april 2012 20:28

Hallu snyggingar.

Har varit en sväng i duschen och sådär, sedan nu sitter jag i skype med Anton, Anthon och hans bror eller vad dom förklarade det som. Och vi pratar typ olika dialekter så vi upprepar varandras ord och skrattar? Kul det låter väll. Dom verkar ha jätte kul och garvar åt mig. HAHHA dom sitter och snackar Johan Glans. Jadu jag har kul jag med. Men Farmor och Farfar kommer hit imorgon som det ser ut och sover över här. Just nu ska jag leta upp pappa och snacka med han om ett och anant. Sen in i duschen igen.

Men vi hörs imorgon !

       

Av klara martinsson - 10 april 2012 18:22

Dag 14 - mina favortitprogram

Hmm asså vet inte riktigt gillar ju Wallander, Johan Falk, Hawaii five O, Maria Värn och sånt. Så ja deckare?


Det fanns två fjorton?, så kör båda i stället för den nummer 10 som jag missade.


Dag 14 - Något som gör mig glad

Mina underbara vänner dom gör mig ritkgit glad.


Dag 15 - En bild på dig från ett år tillbaka

 

Hittade ingen från ett år tillbaka men detta är nog ett ungefär.


Dag 16 - Min favorit dag på året

Asså kanske min födelsedag men inte helt den är inte så speciell men julafton är ju mysig med familj och släkt men nä inte min favoritdag. Så kanske jaa nån gång där vid midsommar är perfekt.


Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan

I skolan skötte jag mig inte alls bra innan, men förösker och tar igen sånt nu så det fungerar.


Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna

Asså Keela, kandylandy, Epicfaiil och alla dom är juuu jätte söta!, men kissi och kenza och dom är inte riktigt så att jag följer dom gör ju det dom är bra på och vill inte klaga vet inte hur dom är och sånt. Men dom är ju bra på sitt sätt.


Dag 19 - Visa bild innan jag och efter jag redigerat

 

HAHHAH vafan från 09 men okej orkar inte redigera eller leta mer.


Dag 20 - En vän jag inte skulle klarat mig utan

Linnea eller Jonthe, båda betyder sjuuuukt mycke för mig och har hjälpt mig igenom vått och torrt som många andra.


Dag 21 - Något som ändrat mig

Det är mest personer, min syster är en sedan Sebastian och Tomas.


Dag 22 - Visa mitt favorit plagg

   

Mina fina tröjor....





Tror att det var alla dagar kanske inte världs bäst nu men ja.

Bloggar kanske senare beror på

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards