klaramartinsson

Alla inlägg den 9 april 2012

Av klara martinsson - 9 april 2012 21:40

Heysan snyggingar.


Nu är jag hemma omg så skönt. Det har varit jätte kul att vara borta och allting. Att sova hos mormor, träffa kompisar. Ungås med sånna man älskar och bara glömma allting annat. Dagarna ska jag ta igen såfort jag orkar och så. Idag han jag med att åka in till stan handla två *toppar*. Kanske kommer en bild eller något vi får se. Kom hem en sväng städade upp en del och så. Sen stack jag till mormor igen och hämtade upp min syster käkade kollade tv och packade ihop. Sen hem igen och gissa vem som då kom? Jo resten av familjen. Så skönt, vad jag verkligen saknat dom. Astrid och Idun speciellt men dom andra lika mycket. Sen var vi för bi gammelmormor's hus och kollade till det vattnade blommorna och sådant. Men nu ska jag fixa mig till sängs för det behöver jag att få sova ut. Sen taggar vi helgen grabbz och brudar för det ska bli knas!

Puss finisar

 

Typ fram över.....

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards