klaramartinsson

Alla inlägg den 1 april 2012

Av klara martinsson - 1 april 2012 20:27

Dag 13 - Vad jag vill med min framtid


När jag blir stor ska jag som det ser ut nu jobba innom flygplan och så. Pilot / flygvärdina eller något i den stilen. Sen bo på något fint ställe alltså inte Svedala. Ha 2 - 3 barn och en man. Sen har jag inte planerat mer. Hahah trevligt det låter.


Men nu ska jag snart hoppa i kojs och vila upp mig i min säng och itne på ett golv tills imorgon.

Bloggar imorgon kväll eller övermorgon beror på när jag kommer hem.

Tagga Ullared!


 

Av klara martinsson - 1 april 2012 10:37

Tjena snyggos.

Är uppe ovanligt tidigt faktiskt idag med.

Skulle egentligen varit ute och gått/vandrat just nu men vaknar med redig huvudvärk så blir sängen idag tills vi ska till mormor. Har hafft många planer för idag och en av dom var att träffa Malin men den sumpades igen. Sen igår kväll snackade jag skype me Kevin till typ 1 kanske sen orkade jag inte sitta vid datorn så vi skulle typ ha sånt as långt skype samtal så vi skulle stänga av micken och sova. Men jag somnar på golvet och pappa kommer upp och stänger av datorn så det fungerade inte. Kul och veta ^^ Men nu ska jag käka frukust eller bara ta in den i kylen, bloggar numer 13 sen och mer.

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards