klaramartinsson

Alla inlägg den 20 april 2012

Av klara martinsson - 20 april 2012 17:00

Hejsan grabbar jag bloggar igen. Orkar inte städa, men jag vet att jag måste. Tar det imorgon eller ikväll om jag blir på sånt humör städ humör. Kommer aldrig att hända men jaja. Sitter och väntar på Filippa allt blev lite ändrat, så Hanna kommer om en timme, sen handlar vi glass o sånt hyr en bra film o drar hem till Filippa. Nice ju. Min söta mamma har bakat kladdkaks muffins mums vad gott så sitter o tuggar på en sån just nu. HAHA kommer bli fet... Dagens ilandsproblem.

Men ska faktiskt fixa mig nu, har varit duktig och plattat håret o misslyckades så ska göra om de, kan se framför mig hur slitet o tråkigt mitt hår kommer vara om ett halv år/år. Jag använder onödigt mycke , täcken.... Usch så dryg jag är har egentligen inget vättigt att berätta, skriva eller någo. Men här är nåna söta bildeeer jao.


             


Seeeeexigt att jag bjuder på bilder med, nej men nu kom Filippa, varsågod för mitt onödiga inlägg

Av klara martinsson - 20 april 2012 14:47

Heysan.

Bloggade inte mer igår nä... Men gick och la mig efter jag bloggat sov nån timme sen kom pappa o sa att vi skulle äta men åt typ inget min hals dog sönder. Sen satt jag o kolla tv, pluggade, hade förhör och sånt sen gick jag o la mig... Sen imorseee var jag sjukt hungrig, konstigt ^^. Så mamma fick tvinga i mig sån äcklig yougurt annars hade jag typ svimmat... Sen gick jag mot skolan, var där runt halv 9, bara en halvtimme sen. Vi hade so sen slutade vi, matte, engelska vi kollade på den filmen This is England sen hade vi No där vi blev klar med ficklampan, sen lunch tomatsoppa?, seeen svenska där vi kolla klart filmen o sen tyska sen fick jag gå hem. Dog minst 3 gånger underdagen av ont i magen... Var nära på att ge upp o gå hem. Men då hade jag inte fått träffa Filippa och Hanna som jag ska göra om typ 2 timmar. NICE NICE NICE, taggaaaa lite vaaah. Nej nu ska jag ta tag i mig själv och städa mitt smuttsiga rum och sånt trevligt. Ni får ha de så hööörs vi kanske senare beror på. Annars imorgon.

     

Killar som kan räkna vet att inte sex kommer först.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards