klaramartinsson

Alla inlägg den 17 april 2012

Av klara martinsson - 17 april 2012 20:24

Dag 29 - Hur min kontakt till familjen är

Asså den är väll bra, jag kan snacka med alla i min familj om det mesta. Jag väljer att inte berätta allting själv. Min mamma och pappa förstår ju en del, och vissa saker har jag min systser till men det är väldigt sällan. Burkar inte snacka med mamma och pappa mer heller men ja. Sen mina småsyskon och jag bråkar ju ibland eller mest jag och Elsa. Men det händer att det även är med Astrid och Idun. Sen jag och min stora syster bråkar en hel del men ganskaa ofta sams... Inte alltid. Men ja. Sen pappa jobbar för det mesta, vi ses bara vid halv 10 - 10 på kvällen och när vi käkar för jag sitter upp på mitt rum eller är med kompisar till dess och han nattar syskonen och så. Min mamma ungefär samma sak men hon slutar lite tidigare och så men vi snackar sådär ja ofta. Och på morgonen skötter alla sitt eget typ mamma hjälper dom små pappa väcker oss sedan drar till jobbet och så. Men det funkar helt okej. Helgerna gör oftast alla olika. Mamma och pappa inklusive Idun och Astrid är ganska ofta i skogen, annars kolenien eller städar. Sen jag är med kompisar, sover borta, åker till stan eller läger. Elsa är mest med kompisar eller på sitt rum och ibland skogen och sånt. Sofia är med kompisar, hemma, stan och så. Så på helgerna ses vi mest vid middagen, ibland lunch. Men det är inte särskilt ofta alla äter hemma heller. Mina syskon gillar att sova hos mormor och vara där så där är dom en del med. Men sen har vi ju semestrar och då är vi liksom en ända stor familj. Då är det ju en del bråk men inga större som varar, och vi har kul tillsammans (oftast) Vi alla har ju olika intreeesen. Eller ja jag och Sofia har ju inte samma som Idun och Astrid och så, Elsa har nått där i mellan och mamma och pappa gör olikka typ.

Så fungerar det här.


Men såhär har jag sett ut idag.

 

Höga jeans - systers kompis

Linne - Ullared

Kofta - Usa


Oma, min ring gick i sönder </3 Fml.

Men kja vi synes och höres imorgon.

Hare haaaaj

Av klara martinsson - 17 april 2012 17:39

Tjenis snyggis.

Nu får vi se hur seriöst detta inlägget kommer att bli.... Sitter med Filippa brevid mig och det har jag gjort sen klockan 2 idag. Vi har i stort sätt bara kollat kläder. Tro mig hittade fetaste bikinin!

Kolla så nice, oma måste bara beställa.

  Fatta snygg.... OMAAA, den ska jag tvinga mamma att köpa till mig.

Nej men nu ska vi flumma vidare och ska käka varmamackor   

Asså ja så seriöst blev detta, men nu ska jag hitta på nååå kuligare än blogga... Ollalalal hejdå.

hörs senare.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards