klaramartinsson

Alla inlägg den 3 april 2012

Av klara martinsson - 3 april 2012 21:44

Dagen började som sagt ingen vidare men jag klarade av det. Men den slutade kanon.

Mina fingarar e isbitar så orkar inte blogga så mycket, men tar igen dagarna imorgon eller ikväll som sagt. Ska bli klar med rumet också och visa kläderna. Men det blir la bra så nu måste jag fixa.

 

Av klara martinsson - 3 april 2012 09:43

Ligger efter med dag nummer 14? och så men det kommer nångong jag lovar. Hinner inte nu, har en tid att passa. Om 3 timmar ska jag vara i kyrkan, hunit leta kläder ta på mig fixa mej platta håret sminka mig ja allting. Måste käka me föresten, så ska kila nu för dena tiden behöver jag. Men vi hörs ikväll eller på dagen jag vet inte för jag vet inte hur planerna är eller vad jag ska ta mig till. Men denna dagen hade jag aldrig klarat utan alla mina vänners stöd. ~ Ni är allting. Bilder kommer med ikväll/imorgon

 

Sötnos

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards