klaramartinsson

Alla inlägg den 22 april 2012

Av klara martinsson - 22 april 2012 21:18

   

Så nu har jag tagit in kamera bilderna. Min mobil vill tydligen inte lägga till bilder i datorn så måste ta med kameran överallt jag vill ta bilder o visa... Ganska drygt. Men min mage fuckar så tänker duscha och sedan lägga mig. Just nu sitter jag i skype med Rasmus och Anton eller vad han heter samtidigt som min syster står och tar bilder mest egobilder och sen plåtar mig en hel del. Men ja de e planerna nu. Bleev kött med potatis och barnesås till middag, lml. Och Äppelpaj till eftret, känner kärleken när mamma bakar kakor som jag inte tål.... Jaja nu kallar duschen och sägen, så vi sysnes och höres. Och seen dagens sexsiga kläder. Men vi hörs i morgon, ha de gött haj.

Ser ni regnbågen?! 

Halsband.

Av klara martinsson - 22 april 2012 19:10

Hejsan snyggingar har inte hunnit blogg förenst nu. Min dag har varit kanon men stressad. Träffade Emelie & Alexander vid kvart över 12. Sen gick vi till tivolit där vi hängde 1 timme och åkte karuseller så jag dödde... Sen sprang jag till staionen bokstavligen SPRANG! Och möte världens mest saknade Rasmus. Sen var vi här hemma och chillaaade och sånt mys. Han stack ganska nyss hänka han till stationen o sånt. Och nu ska jag äta eller duscha sedan träffa Nellie och Felicia. Meega nice dag. Orkar inte synka min telefon till datorn så inga nya bilder. Knas jag vet.

 

Ja jag har redan en del....

Av klara martinsson - 22 april 2012 11:19

 Somnade igår vid 12 så hann inte blogga. Men åt pastaalforno eller hur de stavas ;3 det är en pasta rätt me typ köttfärs o grönsaker. Men denna gången var den inte så god gämfört me dom andra gångerna.


Men hejhej. Just nu ska jag städa undan det sista på mitt rum för ska ut och träffa Emelie om en stund o sånt nice. Senså kommer min sötnos hit. Riktig nice dag. Missar min systers uppvisning om jag inte kan klämma in den... O min andra systers första cup men den har jag ingen möjligthet att se. Så lycka till Idun. O i mitt hus e de kaaaous, gilla läget bara. Elsa och Liv kollar på Titanic, Astrid springer runt, Idun samma sak. Mamma viker tvätt, min tvätt... Pappa sitter i möte i hela kaouset och jag bloggar. Funkar kanon ju. Men nu måste jag ordna upp här för e sjukt taggad inför dagen.

Cya.


 

Jaao

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards