klaramartinsson

Alla inlägg den 7 april 2012

Av klara martinsson - 7 april 2012 17:16

Hejsan goingar. 

Andra inlägget idag, det börjar lika något. Men vi kom fram till Göteborg vid halv 1 tiden. En stund efter det åkte vi in till Nordstan och kollade affärer och så. Helt nice ställe ju. Men asså orkar inte blogga (a) Men vi hörs någon gång senare eller imorgon?

 



Seig bild i repis. yeyah (:

Av klara martinsson - 7 april 2012 11:58

Hey alla snyggingar

igår nät vi kommit till stugan käkade vi lite kollade affärer och handlade mat. Köpte bara hårsnoddar (totte) för det hade jag glömt hemma. Sen kollade vi tv och käkade godis till kanske 1 då vi gick och la oss. Sen imorse fixade vi oss snabbt käkade sedan hoppade in i bilen som vi fortfarande sitter i på väg till Göteborg där vi ska träffa michaela juuu. Fett Nice. Ska se om jag hinner blogga ikväll annars gör jag  det på tåget till laholm/svedala.

Men lev som ni förtjänar och ha en super super bra påsk.

omg föresten så har jag ett påskägg som jag ätit upp o prägat ner massa annat godis som jag kan käka nuu :)

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards