klaramartinsson

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Om du har en go vän ta vara på den

Av klara martinsson - 22 april 2012 11:19

 Somnade igår vid 12 så hann inte blogga. Men åt pastaalforno eller hur de stavas ;3 det är en pasta rätt me typ köttfärs o grönsaker. Men denna gången var den inte så god gämfört me dom andra gångerna.


Men hejhej. Just nu ska jag städa undan det sista på mitt rum för ska ut och träffa Emelie om en stund o sånt nice. Senså kommer min sötnos hit. Riktig nice dag. Missar min systers uppvisning om jag inte kan klämma in den... O min andra systers första cup men den har jag ingen möjligthet att se. Så lycka till Idun. O i mitt hus e de kaaaous, gilla läget bara. Elsa och Liv kollar på Titanic, Astrid springer runt, Idun samma sak. Mamma viker tvätt, min tvätt... Pappa sitter i möte i hela kaouset och jag bloggar. Funkar kanon ju. Men nu måste jag ordna upp här för e sjukt taggad inför dagen.

Cya.


 

Jaao

 
 
Ingen bild

Eveliina

22 april 2012 17:45

Fin blogg! :)
Titta gärna in på min:
http://cupcakedream.bloggplatsen.se/

klara martinsson

22 april 2012 18:55

Tack så mycket.
Kollade in den nyss, gud vad hemskt det måste vara...
Och jätte fin föresten!
Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara martinsson - 11 juli 2012 17:53

JAG HAR BYTAT BLOGG ALLA SÖDE MÄNNISKOR PGA OLIKA ANLEDNINGAR! - Så dom som inte kan min nya blogg får skriva på facebook Klara kiing martinsson @ facebook. Skriver inte den här öppet för jag inte vill att alla ska veta ;3 Så skriv bara om n...

Av klara martinsson - 9 juli 2012 00:19

HEJ HEJ HEJ, JAG ÄR BARA 14 ÅR!     - Blev 14 nyss ;3 , för 19 minuter sen eller ja egentligen om typ 4 timmar men men. Nu ska jag o hanna dryga vidaaare o såånt nice, puss.     ...

Av klara martinsson - 8 juli 2012 14:54

  Kläääädis :D   Fruuukooost   Bjuder på biiild sen bil resan igåååår!   - Nu byta om, fixa sig o chilla med party :D ...

Av klara martinsson - 7 juli 2012 07:45

Hej alla små vackra flickor o pojkar. Sitter i bilen påväg hem från Idre fjäll just nu. Har 12 timmars resa framför mig men ska stanna i Karlstad och en sväng i Trollhättan för att kolla affärer. Veckan har gått otroligt fort, har testat nya saker ...

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards