klaramartinsson

Alla inlägg under maj 2012

Av klara martinsson - 1 maj 2012 00:16

Hejsan snyggingar, minns inte när jag blogga sist. Men kör på endå.

Dagen började i Svedala, blev upphämtad av Hanna och Ronja så drog vi till Bara och träffade kompizaar. Sen har vi hängt där i en helt sjuk dag, riktigt kul, fint väder och undeeerbara personer. Lml. Riktigt nice, blev ett majbål en bit från Hannas hus, fett med folk. Men vi höll oss där ett tag, och fick förflytta oss av olika orsaker. Vi tänkte dra till Öp som hade stängt. Sen ja drog vi hem till Hanna där vi håller hus nu. Taggar imorgon. Ni får ha det gött sötnosar. 

HAHHAHA sen vet ni vad?, jag har ett stort sår som är jätte äckligt på mitt knä och ett skrapsår som blöder på min arm.

Klara king trillade :(. Fml ni ska få se en bild på armen. Har blåster och allt på benet. 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards