klaramartinsson

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av klara martinsson - 19 maj 2012 21:01

Hey hey Klaras kompizzzar. Okej, nu ska jag vara lite seriös. Klara är ju på nåt läger i Norrköping, så jag fick gästblogga åt henne. Jag är Filippa, Klaras kompizzz. Jag driver denna bloggen. Kolla in där om ni har lust :)

Jag och Klara har de mest galna och oförglömliga minnen man kan tänka sig! Vi har allt i från hängt ute typ 11-12 på kvällen och softat till varit minst 20 mil hemifrån ensamma. Om inte mer, är inte bra på sånt här med mil :$. Fler ska det bli! Ska bl.a tvinga med henne till Göteborg om två veckor. Ska se hur det går, men kommer tjata sönder! Så du vet vad som väntar när du kommer hem, mitt underbara retard. Vad vi ska göra i Göteborg? Öhm, ja jag ska träffa en av de underbaraste killarna på jorden, och jag har fixat en dejt till henne med.

Aja, har inte bilder och sånt för är inte hemma :( , men har på bloggen! Kika gärna in, och till dig Klara om du läser: Jag älskar dig <3

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards