klaramartinsson

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av klara martinsson - 22 maj 2012 21:18

Hej kompisaaaar!

Förlåt att jag inte bloggat men har faktiskt varit ute hela dagen. Började dagen med att åka ut till skogen med skolan hade sån äventyrspedagoik med klassen det gick helt okej. Ska dit på onsdag igen. Sen tänke jag smidigt och snabbt städa rummet innan Filippa kom men inte fan blev de så var ute låst... Så klättrade upp på garage taget och la där och solade typ 2 timmar. Sen så mötte jag upp henne vi käkade B&J och gräddbullar på vollybollsplanen sen kom de folk som skulle träna... Vi låsades att vi var på stranden ju :/ så vi satte oss på nån random kulle... Sen drog vi till Arlandsdal och degade. Sen efter ett tag så stack vi hon käkade sen drog vi hem till mig och jag käkade Pankakoooor med sylt ♥ Men just nu sitter jag och snackar med Hanna och Simon bajb. Men bjuder på as dryga bilder som jag garvar sönder åt :$

                                 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards