klaramartinsson

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av klara martinsson - 12 maj 2012 15:51

Hej mina vackra vänner.

Idag gick vi till bakluckeloppisen och kollade fanns inte nå värt. Sen åkte vi in till stan fick med mig lite saker hem. Ska visa bild. Vi gick på stadium, ikea och nån mindre affärer sen handlade vi mat och åkte hem. Så det gick min dag till. Just nu passar jag min syster som röjer min maddras för att hoppa i sängen. Men ska snart till mormor och käka, vi hörs ikväll.

     

För den delen köpte vi ny bil idag :$  

Av klara martinsson - 12 maj 2012 09:21

Godmorgon min vackra.


Sket i att blogga igår kväll. Men käkade Kebab till middag, kärlek till det asså! Sen drog vi på ica och handlade gräddbullar jag och min syster det satt kanon. Så är fortfarande mätt. Ska snart ner och käka frulle, sen blir det bakluckeloppis eller vad det heter på torget. Sen dagens planer hänger ganska löst, men vi får se. Och mitt sår ser bättre ut, fick sova utan plåster och sånt shit på det inatt. Så framsteg. Men nu måste jag börja fixa mig så jag hinner med dom andra. Vi hörs senare.

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards