klaramartinsson

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av klara martinsson - 9 maj 2012 20:36

Hejsan Finaste.

Efter vi vaknat drog vi till bussen fast vi missade den precis så vi sprang efter och jag sprang barfota för jag han inte snöra skorna så jag hade trillat men ja som sagt vi missar den. Stannar på nästa hålplats till nästa buss som tar den andra hålplatsen så vi springer efter... Missar den. Sen stannar vi så kommer rätt buss och vi hoppar på den och inser att jag glömt saker hemma osv. Hopplös dag skulle aldrig gått upp ur sängen. Missade nästan bussen ifrån bara med. Och när jag satt på bussen hem fick jag ett sms av en vän där de stod *kommer du på ubk?* Då inser jag att det är onsdag och ubk så får ta bussen direkt dit som tur hinner jag. Så kom hem nyss ska läsa på det sista av So:n prov imorgon    

Så måste sätta mig och plugga nu, men vi synes imorgon.

   

Ställde mig på vågen och insåg att jag gått ner 4 kilo, fast jag känner mig tjock och vill träna med orken jag inte har.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards