klaramartinsson

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av klara martinsson - 23 maj 2012 21:25

Godkväll snyggingar!

Har varit ute hela dagen idag med utom skolan. Hade Krav maga i skolan idag, det gick typ halvt bra. Men det var kul! Sen efter skolan och sånt drog jag hem käkade sen träffade Nellie och Felicia sen har vi varit på ungdoms brankåren. Uch vi var tvugna att ha larmställ och rulla slang, sjuuuukt varmt! Så ska in i duschen efter detta, eller ja typ nu. Sen imorgon ska jag ha sånhära springsak på morgonen. Lml. Kommer inte palla, mår ganska kast nu med så yesyes. Men ska typ plugga lite efter jag duschat så ni får ha det bra så kilar jag nu. Men bloggar imorgon igen, kanske 2 inlägg eller ett sånthära på kvällen. Vi får se. Men puss hej.

 

Bild på mig och mina bästavänner!

Från gbg i april. Filippa, Michaela och Linnea.

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards