klaramartinsson

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av klara martinsson - 27 maj 2012 20:54

Hej sötnosar, förlåt för uppdateringen.

Orkade absolut inte blogga igår, hade ingen lust alls! Vi hängde ute ganska länge igår sen drog vi in och kollade på Tusen gånger starkare, Hanna jag och Jonathan. Sen drog han hem o ja vi somnade typ direkt efter senså efter ett tag så gick vi upp och bäddade osv. Sen vaknade vid typ 20 över 10. Vi fixade oss och typ ringde Jonathan som var ute eller nått. Men efter ett tag så kom han och Filip eller hur han stavar till oss så vi drog ut. Sen hämtade pappa mig i Bara och vi drog hem till mormor och käkade middag och morsdag tårta. Det har hänt dom senaste dagarna yes. Nu sitter jag och får förhör om allt mellan himmel och jord av min syster. Ska hoppa in i duschen så fort hon gått.

Sen fick jag med mig lite nya saker från Lund kan visa om jag orkar annars ser ni det på mig. Köpte i alla fall en bikini från stadium och en till tubtopp. Hittar inga google bilder och orkar inte ta så aa. Men vi hörs imorgon igen!

Cya

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards