klaramartinsson

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av klara martinsson - 20 maj 2012 22:12

   

Kolla vad gullig skylt dom satt upp, känndes inte lite sådär skit pinsamt...

Sen en bild på fina UppTings falggsaken och Emma.

Ingen har laddat upp fler bilder så får fixa det i morgon.

Nu ska jag ner i sängen och soooova!

Ni får ha de nice så hörs vi.

Tagga skooolan!

Av klara martinsson - 20 maj 2012 19:14

Tjena snyggingar.

Nu ska jag ta och berätta littaa!

På torsdagen samlades vi vid halv 9 vid jägersro, tog bussen till lund sen till kolmården satt på bussen i 7-8 timmar. Stannade i Gränna för att vi skulle äta, men det var typ sjukt dyrt. Så vi bestämde oss för att åka vidare men sen innan träffade jag min underbara vän Melinda en sanabbis. Sen gick bussen vidare till nått ställe där vi käkade på Frasses. Och sen åkte vi sista biten upp. Vi kollade på Forrest gump, hitta Nemo och någon film till tror jag. Sen kom vi fram, byggde vindskydd och sånt. Träffa alla och sånt skoj. Gick och satt oss vid elden ganska tidigt och hängde där hela kvällen eller ja till halv 6. Sen halv 8 var det väckning och aktiviteter. Hade anmält mig till lekar så vi körde jippjipp. Sen sprang jag och Tilde runt mest, Norrköpings tidnings sak var där med och filmade/tog bilder. Sen gick vi ut i skogen och det var äckligt blött och hade inga gummistövlar med mig så fick gå en jätte lång omväg för att gå ut på en gräs plätt. Sen precis när vi ska tillbaks så kommer nån padlandes så jag fick åka med. Var livrädd hela vägen, hade både kamra och mobil på mig... Sen krängde vi och gick till elden. Sen på lördagen började vi med att köra indian och indian, sjukt skoj. Sen lunchade vi, sen aktiviteter. Gick nån runda och sånt. Minns inte typ nån av dom. Men kasta ägg, dragkamp, limbo, nått med vatten och sånt. Sen kvällsaktiviteter var att vi alla på hela tinget (150+) skulle ställa oss i en ring jätte thigt och sedan sätta oss ner så vi hamnade i varandras knä. Jag gled sjukt mycket sen ner och sabbade allting... Sen andra gången var de nån annan. Sen skulle dom ha musikal så sa dom till oss att det var uppåt så gick vi dit så var det en jätte stor eld. Sen fick vi testa att knäcka pilpinnar mot halsgropen, sjukt äckligt. Gjorde inte de men testade halv gjorde sjukt ont. Sen gick vi på glödande kol. Trodde jag skulle brinna upp från början och hade panik mitt i allt... Men de fixade sig. Sen satt vi vid elden och jag somnade under en filt helt alone, så nån snäll la en jacka över för de rengnade och sånt ja. Sen imorse var det mest att säga hejdå och paka ihop. Sjukt kul läger! Träffat nya människor och haft det underbart! - Lovar mer bilder senare, har kopierat dessa från facebook av nåna personer.

Och stort tack till Filippa som gästbloggade!

   

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards