klaramartinsson

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av klara martinsson - 11 maj 2012 18:23

Tjena snyggingar jag nyser sönder, min allergi tar kol på mig. Fml.

Men min systers kompisar har kommit nu, fett dryg stämning jag är hungrig osv. Kommer svälta sönder om jag inte äter innom 2 minuter typ så måste ner och äta. Sen ska jag tvinga Filippa att träffa mig fast hon är sjuk. Får se hur det går, men pallar shi sitta inne resten av dagen. Men ni får ha de kanon så hörs vi ikväll eller imorgon.

mmmm nöööös nyss ^^

 

Av klara martinsson - 11 maj 2012 14:32

Började morgonen med att åka in te Bup, sen var där i en timme händer saker och ting där. Ska dit typ snart igen inte en aning när. Eller ja hej föresten. Blev körd till skolan kom till engelsklektionen där vi jobbar med vårt arbete, sen No där vi labbade. Sen hade vi lunch, potatisbullar, nice. Jag klämde 6 stycken om inte 7. Och min söta kompis 19,5 stycken hon skulle fått 35 spänn om hon orkat en halva till. Ja vi är lite sjuka och kommer på sånna dumma ideér. Nii skulle sätt lärarens min när hon berättat att hon ätit 11 sen kom vi på att hon skulle käka 9 till läraren bara jahaa öh ni får ha en trevlig helg så ses vi förhoppningsvis på måndag, nått i den stilen. Men jao, sen hade vi svesnka och tyska sen sluuuut.

Kom hem nyss det luktar kladdkaka i hela huset, min syster ska ha fest wioo kul o fylla 11 ^^ Ska nog dra ut nånstans så jag slipper de kalaset eller vad man säger.

 

Bking glass, minne <3

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards