klaramartinsson

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av klara martinsson - 29 maj 2012 21:14

Hejsan sötnosar.

Har varit ute och hämtat mig en Mc Wrap med min syster. Det satt fint, men mycke äcklig sås :/ Chicken bakon!

Men ja var nyss på Ica och handlade riskakor och ramlösa till imorgon, sen var det smakprov på Viva laktrits (y.

Det var gott tills nu, har prägat i mig sjukt många. Kul och veta ju. Sitter och snackar skype med 3 pojkar som jag inte vet vad heter, nån från typ Gullspång eller nått. Menmen.

Fast nu ska jag dra och duscha.

Puss och hej.

 

Av klara martinsson - 29 maj 2012 13:48

Glömde bårt bloggen igår, gud vad dåligt :(

Det ska inte hända igen!


Men gick till skolan idag precis som alla andra dagar, fixade lite på tyskan sen hade jag matte. Efter 20 minuter in på matten sprang jag hem för att kolla upp en tid till sjukgjumnasten o de var idag klockan 11 och mamma kunde inte köra mig dit, o mitt busskort fanns det bara 26 kronor på, och skulle jag tagit bussen hade jag varit där 12:20 så det var kaous. Men det slutade med att morfar körde mig ner till tellehula, och jag fick ta bussen hem som jag nästan missade. Sen gick jag på läxhjälp och nu sitter jag här (y)

Ska kanske hitta på nått idag med, eller bara vara hemma får se.

Men nu ska jag lägga in kläderna i garderoben.

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards