klaramartinsson

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av klara martinsson - 18 februari 2012 20:19

nu har vi kommit fram, vi åkte vid fyra igår och var frame i tyskland vid halv 10. Sen idag åkte vi vid halv 9 o kom fram för en halvtimme sedan. Som det ser ut kommer jag kunna blogga lite från mobilen då och då :') huset är mysigt oh typ som en lägenhet så man gör mat och sånt själv. Fast nu ska vi hoppa in i bilen o käka pizza... Ja usch typ har bara ätit snabbmat idag som hamburgare o nu pizza men ja ska ju åka skidor o röra mej hela veckan :) nu kommer hela familjen , nu måste vi åka

hoppas ni har det bra i Sverige :)

(kan inte ladda upp bilder)

Av klara martinsson - 18 februari 2012 09:11

Hejj bloggen, 

Jag skulle gästbloggat igår,

men det slutade med att jag var i Gränna hela dagen.

Lilla klariish är i Polen nu,

Kommer sakna min lilla älskliing, 

Nu ska till Gränna o kolla på bandy,

hihi, pusshej!<3

 

Gud som haver flickor kär, 
se så stygga pojkar är, 
vart jag än i sängen vänder, 
är dom där med sina händer, 
Om dom dina trosor tar, 
har du ingen oskuld kvar.  



//MelindaahGustavsson!

http://strongerthanu.devote.se

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards