klaramartinsson

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av klara martinsson - 3 februari 2012 19:37

Hoppas ni fick era svar på frågestunden !


Just nu borde jag städa min gaderob, ni ska få se en bil på hur det ser ut o sedan en efter !

Idag har jag bara suttit i min säng o lyssnat på musik och läst över typ 200 sidor i en bok. Men är klar med den nu !! Ska snart försöka vidare på matten !, och kanske läsa lite biologi ? Kvällsmat snart med vet inte alls hur de stavas men typ småå starka köttbullar (a, jadu jag vet inte. Min feber har sjunkit !, så tagga helgen !

             

Av klara martinsson - 3 februari 2012 14:40

Jag nämde aldrig hur länge frågestunden skulle vara, men jag börjar svara nu o ser om jag tar alla. Men har ni frågor är det ju bara att skriva dom i en *fråga*

Vissa frågor var mer eller mindre seriösa men svara på alla som jag sa...


hej hur nöjd är du med ditt liv från 1-10 - På en skala 1 till 10 hur nöjd jag är med mitt liv, just nu är det kanske 7-8

Hur många flygande rosa elefanter behövs det för att byta en glödlampa? - Jadu inte en aning.

Vad är det bästa du vet att göra? :) - Det som jag ser som bäst just nu är hänga med ett par polare, eller åka ut med TVM !

Snygga strumpor, ska vi hångla? :3 - Annin, komdå :3

hur många läser din blogg? - hur många som läser min blogg är helt olika, det beror på om jag länkar den eller bara låter de flyta på.

Vad fick dig att börja blogga ? - Jag och en vän hade en blogg men den blev ingen vidare så jag började helt random på eget.
Har du många besökare , isf hur gjorde du ? - Jag kan inte påstå att jag har särsklit många, men ibland länkar jag min blogg på öppna ställen, som facebook det hjälper !
Var länkar du din blogg så fler ska se den ? - Dayviews, facebook, eller i chatten till folk. fattar inte bloglovin (a
Vill du göra ett bloglovin byte ?  - fattar inte bloglovin (a

//Eliin w

1. vilken skola går du på? - jag går på Centralskolan här i Svedala :D
2.kan vi träfffas snart igen ??!! saknar dig <3 - Det är väll klart ?
2.när fyller du år ? - Nionde / 9 juli / 7
4.hur ser ditt rum ut ? kaous

5.har du några syskon? 4 stycken syskon
6.gillar du någon? :) - mer eller mindre , ja :D
7. vem är den snyggaste kändisen du vet ? ;) - Hmm, Marcus e fett snygg om du räknar han som kändis ;D
kram /elin<3
vem hångla du senast med? - Mathias

1. Chocklad/Chips - Choklad
2. Fotboll/Ridning - Fotboll (;
3. kissies.se / kenzaz.se - Kenza
4. Skola/Jobb - Både

1. Vad heter du? - Klara Martinsson
2. hur lång är du? 165 meter
3.vad är ditt favorit djur? - Djur e läskiga :3
4. var bor du? - I svedala -.-
5. varför hatar du mig? - vem har sagt de ?!
6. Vilken dricka är bäst? - saft !
7. Känner du Robin Engberg? Yes lite iaf :3
8. Känner du mig? - nej
9. Lära känna mig? - kör på
10. hej? - fin Fråga ?
11. Vad kallas sol guden i egyptiska mytologin? - Inte en aning :3 , googla de !
12. varför blev min bror sur på mig nu? - Antagligen för du gjorde nått ? :(
13. ska jag fråga mer? D: - De var underhållande men nee

klara var er godis??????? kan jag fo en godis???????????????????? hej hej do älskar dig storasyter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Gustav hade du kul ? :3,

VEM ÄR DU KÄR I? - i en kille :3

VAD ÄR 1-4? - de går inte ?

HUR VET JAG ATT MIN SON ÄR BÖG? - Jadu inte en aning, fråga han  ?

HUR VET JAG ATT MIN PAPPA TROR ATT JAG ÄR BÖG? - Fråga han  ?

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards