klaramartinsson

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av klara martinsson - 6 februari 2012 21:32

Ops blogga snabbt !!!!!


Just nu så ska jag stänga ner och sedan ta mej nber för trappan o stoppa i mej lite mat sen upp borsta tänderna fixa mej, byta om och så sen bädda sängen o lägga mej i den :33


IMORGON SLUTAR JAG 11 NANANANANA !


Nu e jag förspidad och trätt, godnatt alla sötnosar :3

  Nåndag ska jag sätta ihop massa bilder på min släkt som e ett år gamla de kommer bli jätte fint oooh.

Av klara martinsson - 6 februari 2012 15:16

Att jag inte uppdaterade igår kan ni inte skylla på mej, dom stängde av internet här hemma och samlade in våra telefoner.

Men nu ska vi se om detta håller för vi har fått igång allt o mobilerna tillbaks, så glad chay !


Skolan idag var liksom sjukt dryg, o sen sista lektionen var hemkunskap o de e bara jag som jobbar för han jag jobbar me gör massa annat -.-, orkar inte egentligen. Men fatta goda bröd det blev :)). O jag som e klantig när de gäller att va i köket tar 3 deciliter för mycke vatten -.-, o han hjälpte till med att ta typ en matsked salt för mycke -.- Så de smakade SALT men gott.


Så vad vill ni ha mer av ?, ska jag skriva mina dagar nogranare ?, eller vad jag gör på kvällarna ?, eller hur jag ser på världen ? jag vet inte alls !

HAr ni förslag är det bara att skriva :)


Men nu ska jag kolla igenom massa folks söta bloggar, vill du vara säker på att jag kollar din så skriv vad den heter :)

 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards