klaramartinsson

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av klara martinsson - 16 februari 2012 20:46

Inte pluggat ett skit till o nästan inte packat nått, nu ska jag ta tag i det eller i alla fall och packa provet får gå som det går !

Men imorgon åker jag även iväg till polen och stannar där till söndag i nästa vecka, ska be mina underbara vänner att gästblogga ! Så hoppas ni fortsätter att läsa och att dom kommer ihåg det, har fixat för mångad tisdag onsdag och torsdag sen så får vi se vem som mer kan tänka sej att göra det ! Usch nu måste jag fortsätta kommer säkert glöma hälften hemma, aja !

Bjuder på nån fin bild, om vi inte hörs mer hoppas ni får en toppen vecka ! Osäker på om jag hinner slänga in ett inlägg imorgon :(

   

Av klara martinsson - 16 februari 2012 16:45

Shofan, denne late sak har nyss läst typ as många sidor i sni biologibok ! Grymt duktig jag är, fick reda på att jag hade prov på människokroppen imorgon igår. Så blir att plugga, har även lånat hem 3 böcker till att läsa när jag är borta. Så ja ska komma ikapp i skolan med.  Skolan idag vart mest bara dryg och så, sista lektionen skulle jag o en till som går i 7an sitta och läsa med typ 7 6or sjukt drygt för dom var inte tysta så man kunde läsa ?  -.- Nog med skolan, nu ska jag slå en singnal till Samanta och snacka med henne läsa bloggar och plugga vidare ! Så hörs vi efter det eller ikväll.

    Pooss haaj , oh vad sött ^^

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards