klaramartinsson

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av klara martinsson - 21 februari 2012 20:07

Hejsan Hejsan! 
Klara bad mig att gästblogga eftersom att hon skulle någonstans, haha har ingen aning vart! Men iallafall, jag är inte super bra på att blogga, men ska försöka!


Jag heter då Jonna Hallikainen Johansson och fyllde nyss 14. Jag bor i en tråkig liten håla i Västra Götaland som heter Lidköping. Jag bor just nu i en liten by 1.5 mil utanför staden.. Jag bor med min pappa, lillebror och katt! Min mamma lämnade mig när jag var 1½ år, men jag tycker inte att vi ska gå in på de just nu!


Hm, jaa. Strax ska jag gå och äta kvällsmat, var sjuk idag så jag har inte vart i skolan. Imorgon vet jag inte hur de blir! ;)
Men jag slängr in en bild på mig, sen får ni ha de så bra och vänta på att Klara kommer hem o kan blogga lite bättre, och lite mer än jag!


   
  Inte världens bästa bild, men ah .. haha! :) 





/ Jonna' 

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards