klaramartinsson

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av klara martinsson - 10 februari 2012 23:55

         


Fler kommer, asså när jag kolla efter dessa bilder så insåg jag ändå vad andra hade för drömar och vad dom skulle göra innan dom dog. Många av andras drömar har jag redan gjort o många av mina har nog dom redan gjort ! Tillsammans har vi alla gjort allt !

WIO

Av klara martinsson - 10 februari 2012 20:15

Hejsan


Är sjukt trött i hela kroppen och i huvudet, kom en timme sent till skolan idag och hade tappat rösten. underbart. Men den kom tillbax in på andra lektionen, men får ändå inte prata pga jag har ju ett sår i läppeen som rivs upp eller så ja... Tror jag dör. Asså orkade inte ens äta innan så sjukt trött i armen o ansträngande att ta tag i pizza biten ta upp den till munen och sedan tugga... Orkar inte ! Men Kebab pizza ♥ Har träffat Filippa idag, o vi träffade Alex en stund och Dolski kom. Sen tog vi oss hem och nu stack hon kanske för 3 timmar sen ? Ska faktiskt fortsätta med mitt svenska arbete nu när jag har lung och ro ! Jaa min lilla syster som e 10 ? eller kanske 11 jag vet inte åkte till stocholm innan idag, hon stannar där under helgen och så ! Min andra syster hon som är 15 åkte nog till åhus och stannar där över helgen. Lung och ro asså ! Ska läsa igenom So:n en gång till med så jag kommer få nått högre än F på provet. Nu blir det att snacka med pappa om helgen och såm, o be han hämta ut min telefon ! ♥ Hoppas inte allt pajas denna gången med !

   

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards