klaramartinsson

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av klara martinsson - 27 januari 2012 22:58

Nu var jag här igen !



Okej jag e sjukt smart, hade städat hela mitt rum så mamma kunde damsuga å så när vi vart iväg men såå provade jag typ alla kläder i gaderoben o även min syster så de ligger kläder över HELA mitt golv, helt kaouz. Ska ta itu med det när jag e klar här även töma ur luften ur luftmadrassen bädda sängen osv. En natt i min egna säng som inte hänt på typ en vecka :3. Nu måste jag börja, men kvällen spänderades några hus ifrån mej på ett mellanstadie 'disko' ganska trevligt, men drygt.

JAG HITTADE MIN BATMANTRÖJAA :'3


 

  FINAA BILDER vaa ?

Av klara martinsson - 27 januari 2012 14:50

Hey hey hey hey Monika , heey hey hey Monika hey på dej Monika.


Dagen idag var nått av de drygaste ever... Men den gick sådär snabbt så överlevde.


~ oh här kommer alla känslorna på en å samma gång.


Byter låt typ var 10 sekund såå ja fint, men ja skolan var som sagt as dryg men överlevde. Sen direkt hem be sin syster städa ens rum o sen nu datorn :3 Det e fortfaranade snack om vad vi hittar på sen vem som ska dit o vem som ska meed. Men jaa uppdaterar hur min kväll ser ut senare när de e klart.

~ jag tycker om när du tar på mej jag tycker om när jag ser dej vid min sida, jag tycker om när du finns hos mej, jag tror aldrig att de kan bli bättre en såhär...



Jaa nu orkar jag inte mer, måste fixa småsaker, o sen äta nånting. Puss o hey sålänge !

         



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards