klaramartinsson

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av klara martinsson - 24 januari 2012 19:30

Blir man inte underbart glad när man får kommentarer ?


Lalalal snackar skype me folk som aldrig för, fast e sjukt trött :3. Min syster tvingade med mej till Coop o handla med :( men nu fick jag min nya proviva i alla fall    Om en liten stund ska jag gå ner med min smuttstvätt, kolla efter tidningar, duscha, och ta ett glas proviva för min mage & äta en bit äcklig ost. Men jaa vill bara bort me ägg alergin så får stå ut...

Gah få ta o fixa altl nu, hoppas ni får en underbar kväll o så, ska se om jag orkar bädda sängen annars får jag sova på min söta madrass brev :33



KANSKE blir ett snabbt inlägg sen, kan inte lova annar puss hej !

  ....

Av klara martinsson - 24 januari 2012 14:53

Heysan finisar.



Vi tar dagen helt från början *spolartillbaks*


Okej mamma kommer upp o säger att de e dags att gå upp, kolla klockan o somnar om. Sen kommer hon igen, o jag kollar klockan o somnar om... Sen tillslut typ 5 över halv går jag upp (aa. Fixar mej snabbt eller snabbt o snabbt provar alla kläder i gaderoben typ men jaa varför inte ? . Sen gick jag ner o tog två salami o gick så va sjukt hungrig hela dagen. Lunch köttbullar o potatis, ganska okej men va sjukt äcklad så jaa åt inget typ. Slutade vi o då va klockan 11 kanske ?  Asså usch vi hade Matte prov i 2 timmar -.- 2 delar första delen gick sådär o andra skit känns de som, tror jag dog där ganska mycke blev klar fort så satt o läste om typ *urkryp* , *svampar* och *mäniskokroppen*. Gaah så tråkigt. Sen gick jag o några andra in på sån sak vi har i aulan där man kan typ sjunga singstar o typ spela fia me knuff o andra skaker >.< Så spelade Guitar heror typ andra gången i mitt liv, ändå helt grym fast ne. Spelade me 7orna, 6orna o 8orna. Lalala sen hade jag datorlektion med 6orna haha jaa vi tramsa mest men ah. JA på morgonen hade jag tyska me ? . - Gah allt i fel ordning men jaa. Men om en stund kommer brudarna hit  (y så ser vi vad vi hitatr på.

Hej sålänge !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards