klaramartinsson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av klara martinsson - 17 januari 2012 21:13

Nu bloggar vi snabbt här !


okej just nu sitter jag och snackar skype me stocholmarna. Ganska kul förutom att dom mobbar mitt underbart söta snygga sexiga fina skratt !

Ska gå och lägga mej när som snart för att orka upp och gå i skolan !, har bild o de ska jag få bra betygg i men de kommer aldrig att gå lalalala :3

Men ska i alla fall föröska !, nu ska jag stänga ner datorn fixa mina naglar om jag orkar. Omg måste ha idrott med, ska packa idrottskasse med, jaaa godnatt o sov jätte sött !

 


Av klara martinsson - 17 januari 2012 18:00

Heysan sötnosar.



Har inte gjort ett skit idag mer än att sitta framför datorn o ja träffa Ronja. Fick en fråga om jag kan göra en lista på tio snälla tjejer och 10 snälla killar och det ska jag ta och göra nu fast tyvär kommer jag inte ta dom i årdning för då kommer jag bara sitta o klydda me de tills om 320842983749 år typ så vi kör.


1. Linnea Olsson

2. Cornelia Björk

3. Mathilda Ohlsson

4. Fanny Marsh

5. Felicia Gustafsson

6. Filippa Carlsson

7. Isabell Jönsson

8. Frida Persson

9. Victoria Edmark

10. Melinda Gustavsson


Finns såklar jätte många andra underbara o snälla tjejer ! tro inte att jag glömt er men skulle hålla till 10 !


1. Simon Hellqvist

2. Patrick Jarnevid

3. Adam Jubel

4.Daniel Ghadirian

5. Marcus Söderberg

6. Simon blåbär

7. Emil Persson

8. Sebastian Haller

9. Christian Andreasson

10. Filip Flippy Tengwall


Här har ni 10 snälla killar, det finns många andra med !

Vill ni att jag ska skriva om nått annat så ge mej förslag.


 

Av klara martinsson - 17 januari 2012 11:53

hheysan alla små sötnosar :)


Nu sitter jag i skype me alla töntar i nåns klass. Dom vissas allting som finns i deras klassrum typ.

Dom e ju jätte trevliga o sötaa, men nu får ni 2 eller fler bilder.

            Såååå fint jaa !, nu la dom på mej

Av klara martinsson - 17 januari 2012 10:26

Godmorgon alla små sötnosar.


Morgonen började med att pappa kom upp o väckte oss. Vi gick ner och sjöng för min syster som fyller 11 ;'). Sen gick jag mest upp och började små fixa mej tills jag inte mådde bra, men nu mår jag helt okej så jag ska iväg och träffa Olivia ? o nog gå dom sista minuterna i skolan. Och Mathilda Kanon fyller med år, aww grattis :).

Jopp jopp här får ni två snabba söta bilder, för nu kommer min syster hem.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards