klaramartinsson

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av klara martinsson - 15 januari 2012 20:19

Känner mej väldigt social på bloggen uppdaterar hela tiden.


Har ätit nu, typ nått bröd med köttfärs eller korv i ? vet inte vad det heter.Men det var gott i alla fall. Gästerna börjar dra sej hem åt nu. Jag ska fortsätta att sitta i skype typ en timme  till så vi får lite mer en 10 timmars samtalslängt, erkänn fett ? Vi har snackat sen 10 timmar tillbax. Fast ja vi hade de igång under natten. Nu ska jag fortsätta rita med ;3, sen skolan i morgon måste komma ikapp...

Jaa hejsålänge. Vi hörs imorgon före eller efter skolan, om jag har internet i skolan uppdaterar jag såklart.

Puss hej !

   

Av klara martinsson - 15 januari 2012 18:02

   

Tog bara på mej snabba kläder orkade inte riktigt.

Blev mjukisbyxor, ett vitt linne och en söt kofta.

Nu ska vi snart ner och äta middag, e inte alls hungrig äter liksom 1000 rätter när det är sånhär "kalas". Har siktar vi på att gå upp i vikt jao !

Av klara martinsson - 15 januari 2012 14:55

Hej Gurra, Basse och Emil som läser detta :)


Yo alla andra med.


Har hunit duscha byta om och lite sånt, ska snart börja fixa mej och ta på mej andra kläder. Eller blöö dom kommer om 3 minuter... Kommer dö. Som tur så äre bara släkten.... Men ska ta och byta om och fixa mej och städa rumet.

Pasta med ost till lunch, typ alldeles nyss o sen när gästerna kommer ska vi fika direkt ;s. Värsta tjockis dagen.

Ni får lite bilder sedan, hej så länge.

    Bjuder på 2 fina bilder till det !

Av klara martinsson - 15 januari 2012 12:43

Vi kör på med en snabb presentation bara för dom nya läsarna annars ska detta vara som samma blogg fast jag fick byta.


Jag heter då Klara Martinsson och bor i södra skåne. I Svedala en liten håla. Här bor jag med min mamma o pappa sedan mina 4 syskon. Jag har en storasyster och 3 småsystrar. Sen lever jag såklart med min vänner ! Här kommer ni få läsa om mina vilda dagar och även dom aldra tråkigaste. Har ni frågor får ni fråga.


Vaknade vid halv 1 gick ner gjorde en macka med tacossås på. Sen så gick jag upp men ska ner och äta en kanelbulle för att jag måste -.- Nej men måste komma in i det hära med ägg saken nu så jag äter som jag ska. Senså måste jag duscha och fixa mej får gäster om en liten stund. Mormor och morfar gamel farmor å kanske nån mer ? Min syster fyller snart år så du ska hon ha lite sånthära för vuxna ja.


Nu måste jag kila vi hörs senare   

Av klara martinsson - 15 januari 2012 02:17

Jag e såååå himla trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna så presentationen kommer imorgon.

Ska lägga mej ner snacka skype me dessa ett tag till sedan sova. Imorgon är det en ny galen dag !

Sen vardagar som jag måste ta igen har inte ens gått i skolan 4 timmar på denna terminen.... Får ta itu med de. Får gå o lägga mej i tid.

Godnatt alla sötnosar :)

  Super fin bild på det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards