klaramartinsson

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av klara martinsson - 22 januari 2012 13:21

Godmorgon eller vad ? , vaknade typ för aslänge sedan men har inte orkat resa mej ur sängen. O har typ vatt uppe flera gånger i natt ;3, för att spy för er som ville veta de. Oh va kul jag kan berätta mer om de, vid 1 inatt hade jag typ spytt på golvet utanför toan o sen i/på toan. Gått ner för att kissa ?, sen vid halv 5 imorse så skulle jag spy igen så jag halkade i min egna spya utanför toan o satt i den o spydde som en ko. Sen duschade jag o gick o la mej. Ganska gullig ändå. Sen igår hade vi köpt chips o pepsi, Mathilda var den ända som satt o åt chips o jag satt o spelade tempel run, liv asså. O nu kidnappade jag lite pepsi. Jag e även normal när jag e sjuk o snackar i sömnen. Jag bah, Mathilda ? hon, ahH ?, jag, får man ont i näsan om man springer in i en vägg, hon, nje jag vet inte :(

Jaa normalt, o jag har inte bloggat på hela dagen igår för på morgonen åkte jag o tränade sen skulle jag till Mathilda direkt men de blev aldrig så vi åkte hem så åt jag sen tog jag tåget till henne. Sen tog vi tåget hem till mej efter en stund o nu har hon sovit här. Rörde inte datorn på hela dagen igår ganska bra :D , men uppdaterar när jag mår bättre eller sitter vid datorn.

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards